וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרול נפצע, לוקרן הפסידה

הבלם הוחלף בדקה ה-49 בהפסד 2:0 לקלאב ברוז', כשזיו פתח בהרכב וגולן על הספסל. ניצחון לחיימוביץ' בבכורה בטרק גרוזני

שבוע אחרי הצגתו כשחקן החדש של טרק גרוזני, ערך היום (ראשון) זאב חיימוביץ', בלם הרכש הישראלי ממכבי נתניה, את הופעתו הראשונה בקבוצה כשפתח בהרכב והפגין 90 דקות טובות בניצחון החוץ 0:1 על דינמו מוסקבה.

חיימוביץ' פתח במרכז ההגנה לצד סרגיי אומליאנצ'וק הבלארוסי וטרק שמרה על השער נקי בסך הכל בפעם השנייה העונה, בניצחון החוץ הראשון שלה העונה. פלורנטין פטרה הרומני הכריע את המשחק בדקה ה-60, וטרק גרוזני עלתה בזכות התוצאה המרשימה מול המדורגת חמישית למקום השביעי עם 24 נקודות ב-17 משחקים.

לאחר המשחק אמר הבלם המבסוט: "כיף גדול לנצח משחק חוץ כל כך קשה, וחוויה גדולה ומרגשת לפתוח ברגל ימין את הדרך החדשה שלי. מקווה שנמשיך להצליח".

סטרול נפצע בהפסד לוקרן

בבלגיה התארחה לוקרן, קבוצתם של אבי סטרול, יואב זיו ועומר גולן, אצל קלאב ברוז' במסגרת המחזור השני ונוצחה 2:0. שני הראשונים זכו הפעם לאמונו של המאמן אלכסנדר יאנקוביץ' ועלו בהרכב הפותח, בעוד החלוץ המתין 90 דקות על הספסל. לאחר מחצית מאופסת הגיע רגע לא נעים עבור סטרול, שנפצע בדקה ה-49 ונאלץ לנטוש את המשחק ולפנות מקומו לבלם הבוסני ולדין מוחרמוביץ'.

12 דקות לאחר מכן נותרה לוקרן בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של מריו צ'ארביץ' בצהוב שני, אבל היא החזיקה מעמד מול המתקפות של המארחת. בסופו של דבר נפרץ הסכר עבור ברוז' בדקה ה-89, כאשר קארל גרארטס בעט לקורה ופנימה ודקה לאחר מכן המחליף הפרואני דניאל צ'אבז קבע את תוצאת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully