וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מעוניינת להחזיר את מתן נאור

9.8.2009 / 15:09

הקבוצה שהתחזקה באורי קוקיה ובליאו ליונס רוצה את השחקן, שהתחיל את העונה הקודמת בטיול בחו"ל וסיים אותה בנהריה

בהפועל ירושלים ממשיכים בהכנות לקראת העונה הקרובה, ואחד מהשמות שעלו לאחרונה הוא זה של מתן נאור, שכבר שיחק בקבוצה. ראשי ירושלים פנו לנציגיו של נאור, וביררו את עלותו של השחקן והמגעים בין הצדדים עשויים להתפתח כבר בימים הקרובים. בסביבת הקבוצה מעריכים כי עלותו הלא גבוהה יחסית של נאור, עשויה להוביל לחזרתו למועדון. בירושלים צפויים להודיע בימים הקרובים על החתמתו של הפורוורד אורי קוקיה, שיצטרף ליובל נעימי וליאו ליונס בסגל של גיא גודס.

נאור (28, 1.94), גדל בנוער של מכבי רחובות, כמו אורי קוקיה, ואף שיחק בקבוצת הבוגרים של המועדון בליגה הלאומית. התחנה הראשונה של נאור בליגת העל הייתה מכבי רמת גן, עמה הגיעה עד לגמר הפלייאוף תחת ארז אדלשטיין, שלקח אותו להפועל תל אביב. שנתיים העביר נאור בתל אביב, לפני שעבר לאדום של הפועל ירושלים שם שיחק שלוש עונות, ובעונה השנייה אפילו הפך לגורם משמעותי בנבחרת ישראל.

את עונת 2006/7 פתח נאור בסערה, אך אחרי כמה משחקים נפצע, והשלים עשרה משחקים בלבד במדי ירושלים. עונה לאחר מכן נדד נאור לנהריה, שם הפך לאחד השחקנים המשמעותיים והאהובים בקבוצה, אך בסוף העונה החליט לקחת הפסקה מכדורסל. אחרי קמפיין מוקדמות אליפות אירופה טס נאור לדרום אמריקה וחמישה מחזורים לסיום העונה חזר לנהריה בתקווה להגיע בחזרה לנבחרת, אך לא זכה להכנס לסגל המצומצם של צביקה שרף. בשמונה משחקים העונה בנהריה רשם נאור 4.6 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully