וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבור מסי "טרבל" היא לא מילה גסה

הארגנטינאי מאמין שבארסה תחזור העונה על ההישג ההיסטורי: "רוצים לזכות בהכל, יש לנו את אותה מוטיבציה"

בעונה שחלפה ברצלונה השיגה הישג היסטורי כשהייתה לקבוצה הספרדית הראשונה שזוכה בטרבל. בראיון לעיתון "אל מונדו דפורטיבו" אמר לאונל מסי כי הוא בטוח שגם בעונה הקרובה הבלאוגראדה יוכלו לחזור על ההישג. "אנחנו רוצים לזכות בכל התארים", אמר הארגנטינאי, "יש לנו אותה מוטיבציה כמו בעונה שעברה ואנחנו רוצים להמשיך לעשות היסטוריה עבור המועדון".

"אנחנו חייבים להיות רגועים, להתייחס לכל משחק ולא לחשוב על תארים או על גמר ליגת האלופות בברנבאו", הוסיף מסי. "ככה התנהלנו בעונה שעברה והשגנו טרבל. אנחנו מודעים לזה שהעונה הזאת תהיה יותר קשה כי כל קבוצה תרצה לנצח אותנו".

מסי התבקש לערוך השוואה בין זלאטן איברהימוביץ' לסמואל אטו, ונחלץ בדיפלומטיות. "אנחנו יודעים שזלאטן כדורגלן גדול עוד כששיחק באינטר", אמר הארגנטינאי, "אטו תרם תרומה גדולה לבארסה, יש לו איכות נדירה".

ברצלונה, כאמור, נמצאת במסע משחקי אימון בארצות הברית, והיום היא שיחקה בסן פרנסיסקו נגד צ'יבאס גוודלחארה המקסיקנית. המשחק הסתיים בתיקו 1:1. 61,572 צופים ראו את מחצית ראשונה מאופסת, ואת קפטן צ'יבאס ראמון מוראלס מעלה את קבוצתו ל-0:1 בדקה ה-50. 14 דקות אחר כך השווה בוז'אן קרקיץ' לאלופת אירופה. "אני מאוכזב מזה שלא ניצחנו", סיכם מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה, "אבל אני שמח ששיחקנו כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully