וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגארדים בוקר ורייזמן מצטרפים להפועל חולון

9.8.2009 / 10:20

הסקורר האמריקאי רוי בוקר (25, 1.91) יהיה הזר הראשון של מחזיקת הגביע, בעוד רייזמן היהודי (27, 1.88) יירשם כישראלי

מחזיקת הגביע, הפועל חולון, צירפה הבוקר (ראשון) את הגארד היהודי אמריקאי ג'ושוע רייזמן ובנוסף הקבוצה על סף חתימה עם הגארד רוי בוקר. בוקר סיים את העונה האחרונה בליגה ההונגרית, בעוד רייזמן סיים את העונה האחרונה במדי קבוצת שחדרי גורגן האיראנית.

בקבוצה של עמיר עוזי, שהחליף לפני כחודש את דני פרנקו בתפקיד מאמן הקבוצה, מאיצים בשבועיים האחרונים את המגעים לצירוף שחקנים ישראלים וזרים ומקווים שכבר בשבועות הקרובים יושלם הסגל. עד כה חתומים בחולון הרכז ליאור ליפשיץ, שממשיך עונה שנייה בקבוצה, והגארד אבי אליהו שגדל במועדון, וששיחק בעונה שעברה במדי הפועל יקנעם/מגידו.

בוקר (25, 1.91), יליד מונטנה, התגלה כסקורר מצטיין עוד בשנתיים הראשונות שלו בג'וניור קולג', אך התקשה להכנס לקצב בעונתו הראשונה במכללת מונטנה. אחרי שנה אחת במונטנה, עבר לסאות'איסט מיזורי סטייט, ישב עונה אחת בחוץ, ובעונת 2005/6 קלע 22 נקודות למשחק והוסיף 4.8 ריבאונדים במכללה. את הקריירה האירופית שלו החל בוקר בעונה לאחר מכן בקריאשקה אך שוחרר אחרי ארבעה משחקים ועבר לשחק בליגה החצי מקצוענית.

את עונת 2007/8 פתח בוקר בליאורדן ההולנדית, בה קלע 23.7 נקודות, הוסיף 4.7 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים למשחק. בעקבות היכולת הטובה שגילה, עבר לחודשיים האחרונים של העונה לקלן הגרמנית בה שיחק 13 משחקים ופחות הרשים. את העונה הנוכחית פתח בוקר במדי אתנה הקפריסאית, שוחרר לפני שהחלה הליגה וחתם במדי מארסו מהליגה הראשונה בהונגריה. בליגה ההונגרית שוב פרח בוקר עם 21.3 נקודות למשחק ו-3.9 אסיסטים.

יהודי, אמריקאי ומקסיקני

כמו כן, חולון החתימה גם את הגארד היהודי אמריקאי ג'ושוע רייזמן, באמצעות סוכנו זיו גולדנסקי. רייזמן, שסיים את העונה האחרונה במדי קבוצת שחדרי גורגן האיראנית, היה אמור להצטרף במהלך העונה שעברה לעירוני רמת גן, אותה אימן אשתקד עמיר עוזי, אך לבסוף בעיות בירוקרטיות בקבלת האישורים על היותו יהודי, דחו את הגעתו לישראל. רייזמן צפוי להגיע בקרוב לישראל על מנת להסדיר את אזרחותו, ועל מנת שלא יירשם כזר בליגת העל.

רייזמן (27, 1.88) נולד במקסיקו, ולכן מחזיק באזרחות מקסיקנית, אך עבר בגיל צעיר לארצות הברית שם החל לשחק כדורסל. אחרי שהוביל את תיכון מאונט וורנון לאליפות איזורית, החל לשחק במכללת גונזאגה בעונת 2002/3, אחרי שנה בה ישב בחוץ. אחרי שלא הצליח לתפוס מקום בגונזאגה, שיחק עונה אחת בג'וניור קולג', וניסה את מזלו במכללת ברינגהם יאנג, אך נפצע לפני תחילת העונה. החל מעונת 2006/7 שיחק רייזמן בליגה המקסיקנית כשבעונת 2007/8 סיים במדי פנטרס עם 13.6 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק. את העונה שעברה החל במקסיקו, וסיים בליגה האיראנית.

עדכון ראשון: 8:22
עדכון אחרון: 10:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully