וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "מותו של חארקה הותיר אותנו כואבים"

קפטן ריאל, כמו ספרד כולה, המום ממותו המפתיע של קפטן אספניול. לאפורטה: "מחזקים את משפחתו, היום כולנו אבלים"

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינשטוק

ספרד המומה ממותו המפתיע של שחקן אספניול, דניאל חארקה (26), שנמצא אמש (שבת) מת בחדרו בבית המלון באיטליה בו שוהה הקבוצה במסגרת מחנה אימונים לקראת עונת 2009/10. ככל הנראה חארקה דיבר עם חברתו בטלפון ואז חטף התקף לב מסיבה שעדיין איננה ברורה.

"חארקה מת", בישרה כותרת ה"מארקה", והיריבה העירונית של אספניול, ברצלונה, הנמצאת במסע משחקים בארצות הברית, יצאה בהודעה רשמית: "המועדון המום מהאירוע הטרגי". נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה אמר לכתבי התקשורת שנלוו לקבוצה: "היום כולנו אבלים. אני רוצה לשלוח את תנחומי ברצלונה לאספניול עקב מותו של דני חארקה, ולחזק את משפחתו". שחקני ברצלונה ענדו היום (ראשון) סרטים שחורים במשחקם נגד צ'יבאס בסן פרנסיסקו.

ריאל מדריד, שנמצאת במסע משחקים בארצות הברית, כינסה מסיבת עיתונאים בוושינגטון, בה אמר הקפטן ראול: "כולנו בהלם", בתגובה למותו של חארקה. ראול חיזק את משפחתו של חארקה והוסיף: "אנחנו רוצים לחזק את משפחת אספניול בזמנים הקשים האלה בעקבות מותו של חארקה, שהותיר אותנו המומים. הוא היה בחור כל כך צעיר, אתלט גדול, מקצוען אמיתי, והשאיר אותנו כואבים. אנחנו שולחים מכאן את תנחומינו". כריסטיאנו רונאלדו דיבר אף הוא במסיבת העיתונאים המיוחדת, והוסיף: "זה מאוד עצוב, במיוחד כשמדובר בקולגה".

מותו של חארקה הוא מקרה המוות השני של כדורגלן ספרדי בשנים האחרונות. קדם לו קשר סביליה, אנטוניו פוארטה, שהתמוטט במהלך משחק של קבוצתו נגד חטאפה ב-25 באוגוסט 2007 ומת בבית החולים כעבור שלושה ימים. גם פוארטה מת כתוצאה מבעייה רפואית בליבו. מותו של חארקה החזיר את מאמן ריאל, מנואל פלגריני, לאוגוסט 2007: "אלה מסוג החדשות העצובות והמזעזעות, שאתה מקווה שהן לא אמת".

סביליה, שחוותה על בשרה את אובדנו המפתיע של פוארטה, פרסמה הודעה רשמית. "מועדון סביליה ונשיאו חוסה מריה דל נידו, מזדהים עם כאב משפחת חארקה וקבוצת אספניול על מותו של דני חארקה".

חארקה, בן 26 במותו, היה קטאלוני מכף רגל ועד ראש והוא נולד בברצלונה. באוקטובר 2002 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של אספניול, במשחק נגד רקראטיבו דה הואלבה. הוא שיחק בכל נבחרות הנוער של ספרד וצמח ממחלקות הנוער של אספניול. בין ההישגים אליהם הגיע ככדורגלן ניתן למצוא זכייה בגביע הספרדי עם אספניול ב-2006 וזכייה באליפות אירופה לנוער עם ספרד ב-2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully