וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיק ודל פוטרו בגמר וושינגטון

איירוד ניצח את איסנר ויפגוש את הארגנטינאי, שגבר 6:7, 3:6 על גונזאלס. פנטה ניצחה את שראפובה בדרך לגמר לוס אנג'לס

אנדי רודיק רוצה להיות אלוף וושינגטון בפעם הרביעית, והלילה (בין שבת לראשון) הוא עשה צעד משמעותי בכיוון הזה, כשניצח את בן ארצו, האמריקאי ג'ון איסנר, 7:6, 2:6, 5:7. איסנר (80 בעולם) הפציץ 20 אייסים לעומת 9 של רודיק, אבל איירוד ידע לצאת מפיגור ולנצח במשחק. "ג'ון גרם לי לשחק את הטניס הכי טוב שלי בטורניר עד עכשיו, פחות מזה לא היה מספיק", אמר רודיק. בגמר יפגוש רודיק את אלוף השנה שעברה חואן מרטין דל פוטרו. "זה הולך להיות קשה", השיב רודיק כשנשאל לגבי הגמר, אתה יודע מה תקבל ממנו, הוא משחק יומיום ברמה גבוהה ולכן הוא שישי בעולם".

דל פוטרו ניצח את הצ'יליאני פרננדו גונזאלס 6:7, 3:6 במשחק ששוחק תחת חום כבד, ויש לו הזדמנות לזכות בתואר שני השנה. ""זה קשה כשאתה רואה את היריב עייף, אבל אתה עייף בעצמך, התרכזתי בהגשות שלי, זה היה קשה, אין הרבה משחקים בכזה מזג אוויר", אמר דל פוטרו בסיום.

3,200 קילומטר מהבירה האמריקאית נערך טורניר לוס אנג'לס (משטח קשה, סך פרסים 700 אלף דולר), וחובבי הטניס בקליפורניה ראו את מריה שראפובה מודחת בחצי הגמר אחרי הפסד לאיטלקיה הוותיקה פלאביה פנטה בתוצאה 6:2, 4:6, 6:3.

פנטה רשמה בזאת הופעה שנייה ברציפות בגמר הטורניר, והיא תפגוש בו את האוסטרלית סמנתה סטוסור, שניצחה את הרומניה המפתיעה סוראנה קירסטאה 3:6, 2:6. בדרכה לגמר הראשון שלה השנה, סטוסור חבטה 7 אייסים והציגה משחק הגשה מצוין כשזכתה ב-85 אחוז מהנקודות שלה אחרי ההגשה הראשונה. "זה הרבה יותר קל כשאתה מתחיל טוב", אמרה האוסטרלית, שיחקתי טוב ומנעתי ממנה את כל הדברים שהיא הייתה יכולה לעשות לי".

* הראל לוי ואמיר חדד הודחו בחצי גמר טורניר הצ'לנג'ר בוואנקובר, אחרי שהפסידו 7:6, 6:2 לדרום אפריקאים קווין אנדרסון וריק דה וואסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully