וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: קוז'יקרו חתם במכבי חיפה

8.8.2009 / 23:20

סנטר סגנית האלופה, שהיה מבוקש במכבי תל אביב, ימשיך לעונה נוספת במדים הירוקים. אשכנזי: "היה לי חשוב שישאר"

מכבי חיפה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של קפטן הקבוצה עידו קוז'יקרו לעונה נוספת. קוז'יקרו סיכם את תנאיו בחיפה כבר באמצע השבוע, אך בליל חמישי קיבל השחקן הצעה ממכבי תל אביב והתמהמה עם החתימה בחיפה, אך בליל שישי הודיע למאמן אבי אשכנזי כי ישאר בקבוצה והערב כאמור חתם לעונה נוספת.

קוז'יקרו, שצפוי להשאר בתפקיד הקפטן, מצטרף לזרים דבון ג'פרסון וג'ייסון ריץ' ולישראלים משה מזרחי וטוד גולדן שממשיכים עונה נוספת בחיפה. לקבוצה קיים סיכום עם עמית בן דוד, ג'רמי טיילר, כוכב התיכונים וג'סי פלוט-רוסה הפורטו-ריקני. בנוסף מנהלת חיפה מגעים עם גארד מכבי תל אביב, דרור חג'ג'.

"כמו את משה מזרחי היה חשוב להשאיר את קוזיקרו ואני שמח שעשינו זאת", אמר בתגובה להחתמה בעלי הקבוצה ג'ף רוזן, "עידו הוא לוחם ושחקן טוב מאד משני צידי המגרש וככה אנו רוצים לראות את הקבוצה שלנו גם בעונה הבאה". מאמן הקבוצה אבי אשכנזי הוסיף: "לעידו יש עדיפות על גבוהים אחרים בשל נסיונו הרב, מנהיגותו ויכולתו להצטיין בשתי עמדות ולא רק אחת, לכן היה לי חשוב שיישאר ואני מרוצה מאד שזה קרה".

קוזי'קרו (31, 2.02), יליד הישוב בית הלל, גדל במחלקת הנוער של הפועל גליל עליון ופרץ כששיחק בנבחרת העתודה בשנת 1998. אחרי כמה עונות טובות בגליל עבר להפועל ירושלים בתחילת עונת 2003/4, כשאת העונה הוא מסיים עם גביע יול"ב, שמהווה למעשה התואר היחיד שהוא לקח במהלך הקריירה שלו. אחרי שלוש עונות בירושלים עבר קוז'יקרו לעירוני נהריה שם היה השחקן המוביל בקבוצה אך לא הצליח להוביל את הקבוצה להישגים. הקיץ חתם בחיפה, שבתור הקפטן של הקבוצה הפסיד בגמר הפלייאוף ובגמר הגביע עם ממוצעים של 10.2 נקודות ו-6.6 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully