וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת ממשיכה להתקרב לאליפות אירופה

הצרפתים גברו על פינלנד 72:82 ועשו צעד נוסף אל עבר פולין. דיו הוביל עם 16, פארקר שב לשחק. בוסניה ניצחה את בלגיה

לאחר הניצחון הדרמטי 77:80 על איטליה בפתיחת טורניר משחקי ההכנה, ידעו בצרפת כי ניצחון נוסף הערב (שבת) על פינלנד יקרב אותם מאוד לאליפות בפולין. טוני פארקר, שלא שיחק מול האיטלקים, היה הערב בסגל של הצרפתים למשחק, ואף שיחק חמש דקות בניצחון החשוב של נבחרתו, 72:82. צרפת ניצבת בבית הראשון של בית ב', עם שני נצחונות משני משחקים.

הצרפתים השתלטו על המשחק כבר בדקות הראשונות, ופתחו יתרון דו-ספרתי כעבור 7 דקות, בדרך ל-21:28 בסיום הרבע. ברבע השני נכנס לעניינים ניקולה באטום, שנעזר בדקות טובות של פלורן פייטרוס כדי להמשיך ולהריץ את הצרפתים קדימה, כל הדרך ליתרון 35:46. צרפת המשיכה לרוץ ולהגדיל את היתרון גם ברבע השלישי, תוך שהיא מונעת נסיון קאמבק מצד טימו ראניקו.

אל עשר הדקות המכריעות עלו הצרפתים ביתרון מבטיח, 47:63, עליו שמרו עד הסיום. זה נגמר ב-72:82 פשוט לצרפתים, שקיבלו 16 נקודות מאנטואן דיו הצעיר, בעוד ניקולה באטום הוסיף 14 ופלורן פיירטוס 12. מהעבר השני, 21 של סמואל האאנפה לא עזרו לפינים, שזכו ל-16 גם מפטרי קופונן ו-14 מטימו ראניקו.

* במשחק בבית המקביל ניצחה בוסניה את בלגיה 77:82, וניצבת גם היא כראש בית א' עם מאז מושלם. הבוסנים, שניצחו במשחק הראשון את פורטוגל, חזרו מפיגור 26:19 במהלך הרבע הראשון, ורבע שלישי מצוין שלהם העלה אותם ליתרון, עליו שמרו עד הסיום. ניהאד דדוביץ' הוביל את הבוסנים עם 18 נקודות, כשרטקו ורדה הוסיף 13. אקסל הרוול היה היחיד שתפקד במדי הבלגים, עם 33 נקודות שלא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully