וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדטים יאבקו נגד הירידה לדרג ב'

8.8.2009 / 21:59

הקיץ השחור ממשיך: הנבחרת הפסידה לטורקיה 93:71 ותשחק במשחקי הדירוג 13-16. בלינקו: "נאסוף את עצמנו, נגיע מוכנים"

נבחרת הקדטים של ישראל ירדה הערב (שבת) למשחקי הדירוג 13-16 של אליפות אירופה אחרי הפסד 93:71 לנבחרת טורקיה. ישראל הגיעה למשחק בידיעה שרק ניצחון יציל אותה מירידה למשחקים שעשויים להוריד את הנבחרת לדרג ב', בעקבות הניצחון המפתיע של מונטנגרו על איטליה 74:80. יתרה מכך, ניצחון ישראלי היה מקרב את הנבחרת של רובי בלינקו לרבע הגמר. ישראל תשחק במשחקי הדירוג מול נבחרות צ'כיה, אוקראינה ויוון.

ישראל פתחה את המשחק בצורה צמודה לטורקים, ו-3 דקות לסוף הרבע הראשון היתרון הטורקי עמד על 2 נקודות בלבד. בשלב זה פתחה טורקיה בריצת 0:9 ובסוף הרבע הראשון הוליכה 10:21. ישראל המשיכה במומנטום השלילי בתחילת המחצית השניה כשהטורקים בורחים ליתרון של 20 נקודות, אך דקות טובות לקראת המחצית הורידו את הנבחרת בפיגור 49:33. הטורקים המשיכו בדומיננטיות שלהם גם ברבע השלישי, כשישראל רק מצליחה לגרום למשחק לא לחצות לקווים משפילים ובסוף הרבע השלישי 55:73 לטורקיה. המגמה לא השתנתה ברבע האחרון ובסיום הפסד לישראל 93:71.

קלעו לישראל: אור סולומון 17 ו-7 ריבאונדים, שי יוסוב 14, נועם לייש 13, ניר סננס 9, אלכס צ'רנוביץ' 6, רן כהן 3, עומר כהן, סרגיי זליקמן, דן רפאל ואלון אברמוביץ 2 כל אחד, רם אליאספור 1.

מאמן הנבחרת, רובי בלינקו, היה מאוכזב בסיום: "לצערי בעטנו אמש בדלי שמילאנו ביום הראשון לטורניר. במשחק אתמול הורדנו לעצמנו את הסיכוי לעלות לשלב הבא, שכן ההפרש הגבוה הוא זה שלמעשה קבע את העובדה שאנחנו נשחק בבית התחתון. כמו שאני אומר בכל משחק, אנחנו נמצאים בטורניר. נאסוף את עצמנו ובעוד יומיים ננסה להגיע למשחק מול אוקראינה כשאנחנו דרוכים ומוכנים וננסה לעשות את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully