וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר ליידן: נבחרת ישראל הפסידה לגרמניה

8.8.2009 / 19:21

שחקניו של צביקה שרף רשמו הפסד שני במשחקי האימון הפעם 79:72 לגרמניה, בפתיחת טורניר ההכנה. אליהו קלע 23 נקודות

נבחרת ישראל בכדורסל פתחה הערב (שבת) את טורניר ההכנה שלה בעיר ליידן שבהולנד עם הפסד 79:72 לנבחרת גרמניה, ששיחקה ללא דירק נוביצקי. לישראל היה זה הפסד שני מתוך שני משחקי ההכנה. מחר תפגוש הנבחרת את הולנד, שניצחה את ישראל בתחילת השבוע ב-22 הפרש, בתקווה להשיג ניצחון בכורה. ביום שני תחזור הנבחרת לארץ, תקיים יומיים של אימונים בהדר יוסף ותמריא לקראת טורניר הכנה נוסף בלונדון בסוף השבוע, בהשתתפות בריטניה, טורקיה ופולין.

ישראל פתחה בחמישייה עם גל מקל, יותם הלפרין, טל בורשטיין, עידו קוז'יקרו ויניב גרין. הרבע הראשון היה שקול והגרמנים סיימו אותו ביתרון מינימלי של 14:15. במהלך הרבע הראשון היה חשש למתיחה בשריר אצל יניב גרין, שהוחלף ולא חזר לשחק. הסנטר צפוי לנוח, ולקראת המשחק מחר נגד הולנד יוחלט אם ישותף. גם ברבע השני המשיכו הגרמנים להוביל כששחקניו של צביקה שרף נשארים במשחק ובמחצית 36:41 גרמניה. ברבע השלישי צמצה ישראל ועלתה לרבע האחרון בפיגור 57:56 בלבד, אך בעשר הדקות האחרונות הגרמנים שוב היו עדיפים, בדרך לניצחון 72:79.

קלעו לישראל: ליאור אליהו 23, יותם הלפרין ועידו קוז'יקרו 10 כל אחד, עמית תמיר 9, גל מקל 7, טל בורשטיין 5, יובל נעימי 3, גיא פניני ואלישי כדיר 2 כל אחד, רביב לימונד 1. הרבו לגרמניה: טים הויברכט 16, סטפן האמן 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully