וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "נמאס כבר לראות את יונייטד זוכה בהכל"

מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי יתעמתו בוומבלי למשחק גביע הצדקה (17:00, ספורט 2), טרי כבר חולם על מהפך בצמרת

וידאו: רויטרס

בשעה טובה תצא היום (ראשון) עונת 2009/10 של הכדורגל האנגלי, עם משחק הצדקה המסורתי בין האלופה מנצ'סטר יונייטד למחזיקת הגביע צ'לסי באצטדיון וומבלי (17:00, שידור ישיר בספורט 2). בשנה שעברה הניפו השדים האדומים את גביע הצדקה בפעם ה-17 אחרי ניצחון בפנדלים על פורטסמות במשחק חלש (0:0), אבל הפעם אפשר וצריך לצפות למשחק משובח.

לילה ראשון בלי רונאלדו

אלכס פרגוסון ושחקניו יעלו למשחק רשמי ראשון בעידן של אחרי כריסטיאנו רונאלדו, כשאת מרכז תשומת הלב ירכז ווין רוני, שיהפוך לאיש המטרה של יונייטד בהיעדרו של הכוכב הפורטוגלי, ורגע לפני תחילת העונה הוא קיבל כמה דברי חיזוק מהבוס שלו.

"אני לא חושב שהציפיות מווין להבקיע יותר יפריעו לו", אמר פרגי. "יש לו חוסן מנטלי גבוה, והוא הוכיח את זה הרבה פעמים בעבר. העונה הוא ישחק כחלוץ מרכזי, ואני מאמין שהוא יוכל להיות סקורר יותר עקבי, ולכבוש 25 שערים ויותר העונה".

המגן פטריס אברה מתעקש שגם השנה יונייטד תסתער על כל התארים, ושעזיבתו של רונאלדו לא תשפיע יותר מדי. "חשוב להבהיר שאף פעם לא התבססנו רק על רונאלדו, הוא לה היה ה-כוכב של מנצ'סטר. הכוכבים האמיתיים זה אנחנו, הבוס אף פעם לא יאפשר לשחקן אחד להפוך לכוכב".

ביונייטד מקווים שהשנה יעשו את הפריצה הצעירים המבטיחים נאני ואנדרסון, והפורטוגלי הצעיר, שעל פי הדיווחים ב"סאנדיי טלגרף" קיבל הצעה מברצלונה, מאמין שזו השנה שלו: "אני רוצה להיות האיש של היונייטד השנה. עדיין לא הראיתי את המיטב שלי במועדון, ואני מקווה שאוכל כבר להראות למאמן, לחברים ולאוהדים מה אני באמת שווה".

אז פרגוסון לא מוטרד מהחלק הקדמי שלו, אבל בהגנה יש לו כבר לא מעט צרות, בראשות פציעתו של השוער הוותיק אדווין ואן דר סאר, כשבנוסף אליו ייעדרו גם נמניה וידיץ', גארי נוויל ו-ווס בראון מהסגל בגלל פציעות.

פעם ראשונה בוומבלי

מהעבר השני יערוך קרלו אנצ'לוטי את הבכורה המסקרנת שלו כמאמן צ'לסי, במטרה לפתוח ברגל ימין את הקדנציה ולהימנע מכניסה מוקדמת לרשימה השחורה של רומן אברמוביץ'. עבור האיטלקי, שעזב הקיץ את מילאן אחרי שמונה שנים, אף מדובר בביקורו הראשון בוומבלי.

"זה משחק מאוד חשוב בשבילנו", אמר אנצ'לוטי לקראת המשחק. "אם ננצח נתחיל את העונה טוב עם הרבה ביטחון באיכות שלנו". לאחר מכן הוא התפנה להעלות זכרונות מהמפגש האחרון שלו מול יונייטד, שהסתיים ב-0:3 גדול של מילאן בחצי גמר ליגת האלופות: "זה היה המשחק הכי טוב של מילאן בתקופתי, אבל כל משחק הוא שונה".

אנצ'לוטי יחכה למחר כדי לגלות האם יורי ז'ירקוב, הרכש המשמעותי היחיד של הכחולים הקיץ, יוכל להתגבר על הפציעה הקלה בברכו ולערוך בכורה. פרט אליו גם מיכאל באלאק עשוי להחמיץ את המשחק, בנוסף לג'ו קול שבכל מקרה לא יהיה כשיר.

קפטן הכחולים ג'ון טרי, אחרי קיץ סוער מבחינתו שבו היה קרוב לעזוב את המועדון, מחמם מעט את האווירה ומראה את נאמנותו לצ'לסי. "נמאס לי כבר לראות את יונייטד זוכה בכל התארים", אומר טרי, "אני רוצה לזכות בתארים עם הקבוצה. אלוהים יודע כמה אני רוצה לזכות בליגת האלופות, אבל אלוהים יודע גם עד כמה אני רוצה לקחת את התואר מהיונייטד. כבר שלוש שנים שהם אלופים, וזה הורג אותי באופן אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully