וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן: "כולנו שותפים לאותה מטרה"

נבחרת ישראל המשיכה את מחנה האימון שלה באנגליה, הבלם מאמין שאפשר להעפיל למונדיאל. ברוכיאן: "כל אחד נותן הכל"

נבחרת ישראל קיימה הבוקר (שבת) את האימון השני שלה, במסגרת מחנה האימונים אותו היא עורכת במלון חמשת האגמים בסמוך לבירת אנגליה, לונדון. לאחר מחנה האימון, תערוך הנבחרת משחק ידידות ביום רביעי נגד נבחרתה של צפון אירלנד, כשיממה לאחר מכן תשוב הנבחרת לארץ.

באימון הנבחרת שם המאמן דרור קשטן דגש בנושא לחץ על היריב. באימון תורגלו משחקונים בהם נדרשו השחקנים להפעיל לחץ על השחקן המקבל את הכדור, כשקשטן עוצר מדי פעם את האימון, מתקן ומסביר.

במהלך הערב קיימה הנבחרת אימון נוסף. בסופו, התראיין בלם מכבי חיפה, דקל קינן, לאתר ההאתחדות לכדורגל. "כולנו פה שותפים לאותה מטרה וכל מי שנמצא בנבחרת, נמצא כדי לשמור את הסיכוי לעלות למונדיאל חי וקיים. מחנה האימונים כאן הוא במטרה להתגבש לקראת שני המשחקים בחודש ספטמבר נגד לטביה ולוקסמבורג בר"ג. אני בטוח שאם ננצח את שני המשחקים האלה נהיה בתמונה". על המשחק מול נבחרת צפון אירלנד אמר קינן: "זו נבחרת שאי אפשר לזלזל בה, בטח לא כשהיא משחקת בבית. אני מקווה שזה יהיה משחק הכנה טוב ושנשיג ממחנה האימונים ומהמשחק מולם את המקסימום לקראת ספטמבר".

אבירם ברוכיאן הוסיף: "כולם פה מרגישים מצוין במחנה האימונים, יש קצב טוב בכל אימון, ומזג האויר הנוח פה מאפשר את הקצב הזה באימונים. בנבחרת יש אוירה טובה ולמעשה מאז שאני זוכר את עצמי בנבחרת יש פה חיבור טוב בין השחקנים. כל אחד נותן את הכל באימונים כדי שהמאמן יבחר בו".

עדכון ראשון: 14:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully