וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטו כבש, לאציו זכתה בסופרקאפ

הקמרוני הצליח רק לצמק בבכורה, כשאינטר הפסידה 2:1 ללאציו במשחק בין האלופה למחזיקת הגביע שנערך בבייג'ינג

כדי לעשות את הספתח לעונת 2009/10 בכדורגל האיטלקי, היו צריכים שחקני האלופה אינטר ומחזיקת הגביע לאציו לטוס עד בייג'ינג, סין, שם נערך היום (שבת) הסופר קאפ האיטלקי. סמואל אטו, החלוץ הקמרוני שהגיע בטרייד המדובר עם ברצלונה, ערך בכורה מוצלחת בהרכב הנראזורי וכבש שער נהדר בדקה -78, אך לאציו הניפה גביע ראשון עם ניצחון 1:2. אינטר, שניצחה את משחק אלוף האלופים בשלוש מארבע הפעמים האחרונות, השאירה את הגביע ליריבתה מהבירה, שבפעם הקודמת שזכתה בסופר קאפ עשתה זאת גם כן על חשבון אינטר, לפני תשע שנים.

בהרכב של ז'וזה מוריניו ערכו הופעת בכורה רשמית גם הבלם הברזילאי לוסיו וצמד שחקני הרכש מגנואה, טיאגו מוטה ודייגו מיליטו. בצד השני השינוי המשמעותי היה על הקווים, כשדוידה בלארדיני החליף את דליו רוסי. אחרי מחצית ראשונה שקולה ומאופסת, ראה המאמן החדש את שחקניו מבקיעים פעמיים תוך שלוש דקות.

ראשון היה זה הברזילאי מטוזאלם, שעם לא מעט מזל חגג שער לאחר שהשוער ז'וליו סזאר הדף כדור ישירות לפניו ומשם לרשת. שלוש דקות חלפו ותומאסו רוקי הוותיק הכפיל את התוצאה ושלח את מוריניו לבצע חילופים. מריו באלוטלי נכנס ובדקה ה-78 בישל לאטו, שירה בשמאל לרשת העליונה של פרננדו מוסלרה. שתי דקות לאחר מכן חגגו הסינים את השיוויון של אינטר, אבל השופט פסל לדייגו מיליטו את השער מכיוון שאטו ניצב בעמדת נבדל והסתיר לשוער. לאציו חוגגת לעיני 65,000 צופים, שרובם ככולם ייחלו לניצחון של הנראזורי באירוע הספורט הראשון שנערך באיצטדיון קן הציפור מאז האולימפיאדה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully