וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: רוביו נשאר בבדאלונה

אחרי שחוזר ע"י ריאל מדריד וברצלונה, העדיף השחקן הצעיר להישאר בקבוצתו, ואמר: "אף פעם לא היו לי בעיות לשחק שם"

אחרי קיץ ארוך, ממושך ובעיקר גדוש ספוקלציות, הצעיר המבטיח של חובנטוד בדאלונה, ריקי רוביו, יישאר בה. "מארקה" הספרדי דיווח הבוקר כי משפחתו של השחקן הצעיר הודיעה שהשחקן יישאר בבדאלונה לפחות לעוד עונה לפני שיעבור לשחק ב-NBA ומאוחר יותר הגיע האישור הרשמי לידיעה.

רוביו, שהיה הבחירה החמישית בדראפט האחרון ונבחר על ידי מינסוטה, העדיף להישאר בספרד אצל קבוצה שלא נמצאת בדרג הגבוה של הכדורסל האירופי, אך למרות זאת רוביו הסביר: "אף פעם לא היו לי בעיות לשחק בחובנטוד". על העובדה שייאלץ להמתין שנה נוספת כדי לשחק ב-NBA, הוא אמר: "תחרות זה דבר טוב וזה יעזור לי לצמוח כשחקן".

כזכור, רוביו פלירטט עם לא מעט קבוצו. אצל מלאגה, שהציעה לו חוזה לשלוש שנים, הוא היה קרוב לחתום, וגם דיווחים על כך שהוא סיכם בברצלונה נשמעו בעת האחרונה, אך דמי השחרור שלו מבדאלונה היו יקרים ולא עמדו בסטנדרטים של הקטלאנים, שהחליטו להרים ידיים. גם מינסוטה, לה הייתה אופציה על השחקן, החליטה לוותר עליו בשל הדרישות הכספיות הגבוהות וגם השחקן הבהיר כי אימו שונאת מקומות קרים ולכן הוא מעדיף שלא לשחק אצל הטימברוולבס.

מי שנחשבה למועמדת נוספת לקלוט את השחקן הייתה ריאל מדריד, שכבר הציעו לבדאלונה סכום של ארבעה מיליון יורו תמורת שחרורו, אך בסופו של דבר השחקן כאמור החליט לשים קץ לדיונים ולתחרות עליו ולהישאר במועדון עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully