וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצבורג עלתה למקום הראשון באוסטריה

יריבת חיפה במוקדמות ליגת האלופות חזרה מפיגור לניצחון 2:3 על מטרסבורג. אלישע לוי, שנכח במשחק: "זו קבוצה טובה וקשה"

במכבי חיפה החלו בהכנות לקראת המשחק החשוב נגד רד בול זלצבורג בעוד שבוע וחצי, ואחרי שהתבררה ההגרלה, הוחלט בקבוצה לצאת למשימת מעקב. מאמן הקבוצה, אלישע לוי והמנהל, אדורם קייסי, המריאו לאוסטריה כדי לעקוב אחרי היריבה האוסטרית, וראו אותה מנצחת בחוץ 2:3 את מטרבורג, המדורגת לפני אחרונה, ומטפסת למקום הראשון בטבלה אחרי ארבעה משחקים, בהם רשמה שלושה ניצחונות והפסד בודד.

אלופת אוסטריה עלתה ראשונה ליתרון משער של רובין נליסה ההולנדי בדקה ה-40, אבל מהפך מפתיע של המקומיים עם שערים של גוצ'ה סדלוסקי (48) ורונלד ספולר (50) הפך את התוצאה. דושאן סבנטו איזן כעבור דקה, וסיימון צ'יומר התכבד בשער הניצחון בדקה ה-85.

"מדובר בקבוצה טובה וקשה", אמר לוי לאחר המשחק. "נלמד אותה ונעשה הכל כדי לנצח ולעבור אותה".

ובינתיים במכבי חיפה שוקלים לחכור מטוס לקראת משחק החוץ שייערך ב-19 לחודש באוסטריה. המשחק הראשון כאמור ייערך ב"רד בול ארנה" והגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן ביום שלישי ב-25 באוגוסט ברמת גן. ובינתיים נראה שאורח מפתיע יקפוץ לבקר במשחק הראשון בזלצבורג: נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, שגם דאג להבהיר שמדובר ב"אחד משני המשחקים שמעניינים אותי במיוחד. ככל הנראה אני אגיע למשחק הראשון בזלצבורג".

חבר הנהלה בזלצבורג, מרק לנג, דאג להודות גם לפלאטיני, ואמר: "הסיכויים למדינות קטנות להיות בליגת האלופות גדלו. אני מודה מאוד לפלאטיני על השינוי בשיטה. בעבר נתקלנו ביריבות חזקות שסיימו במקומות שלישי או רביעי בליגות הגדולות, והפעם יש לנו סיכוי ממשי. הכסף הוא אספקט אחד בעלייה לליגת האלופות, אבל מה שיותר חשוב זו התחושה להיות חלק מהעילית של אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully