וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ניצחה את הפועל ר"ג 0:1

חאלד חלאילה הבקיע את השער היחיד במשחק. שלושת הקונגולזים ימשיכו להיבחן בשורות סכנין. קוליק: "יש מה לשפר"

שער בודד על חאלד חלאילה בדקה השמינית של משחק גביע הטוטו בין בני סכנין להפועל רמת גן, עשה את ההבדל היום (שבת) לזכותה של הראשונה, שניצחה 0:1 ורשמה את ניצחונה הראשון בגביע הטוטו, אחרי הפסד 3:2 למכבי תל אביב בשבוע שעבר. רמת גן עדיין עם נקודה אחת בעקבות ה-1:1 של מ.ס אשדוד לפני שבוע.

סכנין אמנם הפסידה בשבוע שעבר למכבי תל אביב, אבל למרות שהסגל של ערן קוליק רחוק מלהיות מושלם, נראה שהקבוצה שלו מוכנה יותר לעונה החדשה, אולי בגלל שהיא פשוט יודעת לקראת מה היא הולכת. קוליק בחן היום את הקונגולזים נקויה מוקנדי ודיידיה אזיין במסגרת הנסיונות לחזק את החוליה הקדמית.

האורדונים אמנם הפסידו, אבל לזכותו של יובל נעים ייאמר שהוא סבל מהיעדרויות של מספר שחקנים פצועים, ביניהם גם הרוויה קובאצ'ביץ' ובן לוז, שאמורים להוות ברגים חשובים בשורות העולה החדשה. מנגד, עומר פרץ נכנס במחצית וערך בכורה בקבוצה, כמו גם סרג' איילי שהשלים את מעברו לקבוצה השבוע ופתח בהרכב.

קוליק: "יש לנו עוד מה לשפר"

החלוץ הטוגולזי, החלוץ הטוגולזי, ג'קו ערפאת, נחת הבוקר (שבת) בארץ ויצטרף מחר לאימוני בני סכנין. שלושת הקונגולזים שנבחנים בקבוצה ימשיכו להיבחן, כשמאמן הקבוצה, ערן קוליק, עדיין לא קיבל החלטה סופית לגביהם. השלושה ימשיכו להיבחן ביום שלישי מול הפועל אום אל פאחם, וכן במשחק גביע הטוטו בשבוע הבא.

מאמן הקבוצה, ערן קוליק, היה בסך הכל מרוצה מיכולת קבוצתו במשחק. "זה נחמד מאוד לנצח, זו פעם ראשונה העונה. אני לא יוצא מהמשחק הזה נלהב, אמנם היו כמה דברים יפים שעשינו, במיוחד במחצית השניה, אבל יש לנו עוד הרבה מה לשפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully