וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו: "אנצ'לוטי לא קיבל את זה טוב שלא עברתי לצ'לסי"

השחקן, שנשאר בסופו של דבר במילאן, הסביר: "אם הייתי חושב שהמטרה של מילאן להשיג מקום טוב, הייתי עכשיו בצ'לסי"

אחרי שהחליט להישאר במילאן, אנדראה פירלו הסביר את ההחלטה שלו, שמוכיחה מבחינתו על הכוונות של הרוסונרי לקראת העונה הקרובה. "אם הייתי חושב שהמטרה של מילאן הוא להשיג מקום טוב בטבלה, הייתי עכשיו בצ'לסי", הוא הבהיר בראיון ל"לה גאזטו דלו ספורט". "אני רוצה לזכות באליפות, ואלה לא רק מילים. אני משוכנע שזה אפשרי".

פירלו המשיך במגמה האופטימית שלו בראיון והוסיף: "אתם תראו מה הקבוצה ההיסטורית יכולה לעשות. אנחנו נגרום לכולם לחשוב שוב ולאכול את הכובע". כזכור, קרלו אנצ'לוטי, המאמן של פירלו במילאן בשנים האחרונות, ניסה להעביר אותו לאנגליה הקיץ, אך זה לא ממש הצליח, לאחר שסילביו ברלוסקוני הבעלים דחה את ההצעה והחליט להשאיר את הכוכב הוותיק בקבוצה.

"אנצ'לוטי לא לקח את זה כל כך טוב", התייחס פירלו למה שעבר על מאמנו הקודם. "דיברתי איתו והוא הבין. אמרתי לו שלאונרדו לחץ עליי להישאר וזה היה מקור לגאווה עבורי". פירלו גם לא נשמע מודאג יותר מדי מעזיבתו של קאקה ומהפרישה של פאולו מאלדיני. "ברור שהחסרונות של קאקה ומאלדיני יורגשו, אבל כל אחד מאיתנו ייתן יותר. הם סוגרים פרק, אבל עכשיו זה הזמן לכתוב פרק חדש ואני שמח להיות פה כדי לנסות לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully