וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל החלה במסע הרכש לשנה הבאה

"אס" מדווח כי הבלאנקוס הגיעו לסיכום עם פרנק ריברי, שעשוי לחתום ולהגיע בקיץ הבא. ריאל הביסה 1:5 את טורונטו

אחרי שנסתיימו הקניות לעונת 2009/2010, בריאל מדריד כבר החלו בהכנות לעונה שתבוא לאחר מכן ועל פי "אס" הספרדי הבלאנקוס הגיעו לסיכום עם באיירן מינכן על העברתו של פרנק ריברי, שיגיע בעונה הבאה. העיתון הספרדי מדווח כי פלורנטינו פרז כבר סיכם את העסקה לאחר שסיכם עם סוכנו של השחקן כך שהצרפתי יחתום על חוזה לחמש שנים, שיחל ב-2010.

הדבר היחיד שנותר פתוח על פי אותו דיווח הוא נושא המשא ומתן בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן לגבי סכום ההעברה, כאשר אין ספק שהמהלך הזה אמור לעורר הדים רבים גם בקיץ הבא. למרות הדברים, נראה שיהיה כעת לריאל הרבה יותר פשוט לשכנע את הבווארים לשחרר את ריברי בעונה הבאה מכיוון שהחוזה של השחקן בקבוצה הגרמנית מסתיים ב-2011.

על פי הנראה ריאל תציע 25 מיליון יורו לבאיירן מינכן, הצעה שכנראה תספיק להעביר את השחקן, למרות שעל פי הדיווחים האחרונים בריאל כבר הציעו 55 מיליון יורו עבור הצרפתי הקיץ, הצעה שכידוע נתקלה בסירוב.

ובתוך כך, הבלאנקוס המשיכו בהכנות שלהם לפתיחת העונה ודהרו לניצחון נוסף, הפעם על טורונטו 1:5, כאשר קאקה וצ'אבי אלונסו זכו לערוך את הופעת הבכורה שלהם במדים החדשים. למרות ההתרגשות הרבה מצד כוכביה הוותיקים, דווקא רוב השערים הגיעו מראול, שהבקיע את הראשון כבר אחרי 12 דקות. חמש דקות לאחר מכן היה זה רונאלדו שהכפיל, ראול הרשית את השלישי בדקה ה-25, בנזמה חגג עם הרביעי בדקה ה-65, טורונטו צימקה רבע שעה לסיום ואריאן רובן היה חתום על החמישי חמש דקות לסיום.

במשחק ידידות מעניין נוסף הובסה יובנטוס 4:1 על ידי ויאריאל. אמאורי כבש את השער היחיד לגברת הזקנה חמש דקות לסיום, אצל הצוללת הצהובה, שנראית חמה מתמיד, כבשו סנטי קאסורלה (43), נילמאר (51) ורובר פירס (78, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully