וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: עדיין לא חאל שינוי

באיירן מינכן הפצועה סיימה רק ב-1:1 עם הופנהיים בבכורה של ואן חאל. שאלקה ופליקס מגאת' ניצחו 1:2 את נירנברג

אחרי העונה המרתקת שהייתה בשנה שעברה, חיכינו לא מעט זמן לחזרתה של אחת מהליגות הכי לא צפויות באירופה, הליגה הגרמנית, ובסוף השבוע הנוכחי היא שבה.

המחזור הראשון בליגה נפתח כבר ביום שישי בערב עם משחק יחיד, כאשר האלופה המפתיעה מאשתקד, וולפסבורג, אירחה את שטוטגרט, אחת מהטוענות לכתר השנה, בסופו היו אלו הזאבים של ארמין פה שניצחו 0:2.

במוקד משחקי השבת עמדה כמובן באיירן מינכן המחודשת של לואי ואן חאל, שסיימה רק ב-1:1 עם הופנהיים. שאלקה ומאמנה החדש פליקס מגאת' קצרו ניצחון ראשון העונה, 1:2 בחוץ על העולה החדשה, נירנברג. פרנקפורט גברה בברמן 2:3 על ורדר. באייר לברקוזן והעולה החדשה, מיינץ, נפרדו בתיקו 2:2. בורוסיה דורטמונד והרטה ברלין הצילו את כבודן של קבוצות הבית, כשגברו 0:1 בהתאמה על פ.צ. קלן והאנובר.

הופנהיים - באיירן מינכן 1:1

העונה שעברה נגמרה בהפתעה גדולה עם זכייתה של וולפסבורג באליפות, אבל הקבוצה המפתיעה עד לחצי הדרך הייתה הופנהיים, שהגיעה מהליגה השניה ודרסה את הגדולות עד שהגיעה פגרת החורף. אז השנה אף אחד לא יזלזל בקבוצה מהעיר הקטנה הזאת, וכבר במשחקה הראשון היא סחטה תיקו מהמועמדת הגדולה לאליפות.

לזכותו של לואי ואן חאל, בהופעת הבכורה שלו על הקווים כמאמן הבווארים, ייאמר שהוא נאלץ להסתדר ללא רשימת פצועים מפוארת שכללה את פרנק ריברי, לוקה טוני, מירוסלב קלוסה ומרטין דמיקליס.

בלעדיהם גנב איביצ'ה אוליץ' את ההצגה - החלוץ הקרואטי שהגיע מהמבורג כבש בהופעתו הראשונה במדי באיירן בדקה ה-25. התשובה של הופנהיים הגיעה בדקה ה-41, כשודאד איבסביץ' הנפלא, שהיה פצוע בחלקה השני של העונה החולפת, הכין כדור מדוד לצ'יינו אובאסי הניגרי שהפציץ את הרשת וקבע את תוצאת המשחק.

נירנברג - שאלקה 2:1

פליקס מגאת' הוליך אשתקד את וולפסבורג לאליפות היסטורית, כאשר כבר במהלכה של העונה שעברה הוא סגר בשאלקה, במטרה להביא לה אליפות ראשונה מאז 1958. השנה שעברה הסתיימה באכזבה, את העונה הנוכחית היא פתחה ברגל ימין מול אחת משלוש העולות החדשות לליגה.

10 דקות לפני השריקה לסיומה של המחצית הראשונה כבש קווין קוראני את השער הראשון של הכחולים המלכותיים לעונת 2009/10. קוראני המצוין כבש את השני בדקה ה-50. שלוש דקות לסיום מארק מינטל רק הספיק לצמק, ומגאת' חוזר לגלזנקירשן עם שלוש נקודות ראשונות.

ורדר ברמן - איינטרכט פרנקפורט 3:2

הקבוצה של תומאס שאף סיימה את העונה שעברה במקום העשירי, והיא ממש לא רוצה לגמור עוד עונה בחלק הזה של הטבלה. ללא דייגו, שאף יודע שהוא חייב לבנות על הצעירים של הקבוצה דוגמת מסוט אוזיל ומרקו מרין וגם על ההחתמה הטרייה - החלוץ הבוליביאני מרסלו מורנו.

האורחים פתחו טוב עם שער של יאניס אמנאטידיס כבר בדקה השביעית. אוזיל השווה שש דקות לאחר מכן. אמנאטידיס החזיר את היתרון לאורחים שלוש דקות לפני סיומה של המחצית הראשונה, אבל בובקאר סאנוגו איזן בדקה ה-44. פרנקפורט החזירה לעצמה את היתרון בפעם השלישית במשחק, כשמרטין פנין כבש הפעם (71) וחתם את תוצאת המשחק.

בורוסיה דורטמונד - פ.צ קלן 0:1

הקבוצה מחבל הרוהר חוגגת השנה (2009) 100 שנים להיווסדה, ואת העונה היא פתחה, לא על המגרש, בצורה נהדרת כאשר המועדון מכר יותר מ-50 אלף מינויים, והאווירה העונה ב"סיגנל-אידונה פארק" צפוייה להיות מחשמלת. על הדשא, שחקניו של יורגן קלופ לא כל כך הבריקו, אבל בדקה ה-75 הר הגעש בצהוב התפרץ, כששער עצמי (מרווין מאטיפ) הובקע, דורטמונד אספה שלוש נקודות.

הרטה ברלין - האנובר 0:1

הקבוצה מברלין נאבקה על האליפות עד למחזורים האחרונים בשנה שעברה, ובסופו של דבר הסתפקה בייצוג הבונדסליגה בליגה האירופית. העונה היא תצטרך להסתדר ללא אנדריי וורונין, יוסיפ סימוניץ' ומרקו פנטליץ'. הרטה לא חוותה חיים קלים נגד האנובר, אבל בדקה ה-83 גויקו קאצ'אר עשה לכך סוף עם שער ניצחון.

מיינץ - באייר לברקוזן 2:2

העולה החדשה פיטרה את מאמנה יורן אנדרסן מספר ימים לפני המשחק הראשון שלה בליגה, לאחר שהודחה על ידי קבוצה מהליגה הרביעית בגביע.

המקומיים פתחו עם שער מהיר של טים הוגלנד כבר בדקה הששית, אבל הקבוצה של יופ היינקס, שהגיע לקבוצה בקיץ לאחר שסיים את העונה שעברה בבאיירן מינכן, עשתה מהפך סמוך לסיומה של המחצית הראשונה, ארן דרדיוק (42) וסטפן קיזלינג (43) כבשו ללברקוזן. שמונה דקות לסיום איזן דניאל גונקל, ומיינץ סיימה את המשחק עם נקודה ביד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

וולפסבורג - שטוטגרט 0:2

הקבוצה שהדהימה את אירופה בשנה שעברה וזכתה באליפות היסטורית, איבדה אמנם את המאמן פליקס מגאת' לשאלקה, אבל זה לא מנע ממנה לפתוח את העונה כמו אלופה אמיתית ולנצח את שטוטגרט 0:2, במשחק הראשון של המחזור שנערך ביום שישי.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, דווקא האורחים משטוטגארט היו אלה שנרדמו לעומת שחקני האלופה שהמשיכו בכדורגל הקצבי והמהנה שכל כך מאפיין את הליגה הזאת. בדקה ה-71 זה גם בא לידי ביטוי בשער, כשכריסטיאן גרטנר שלח מסירה קטנה לזבדזאן מיסימוביץ', שעמד על קו הרחבה וסובב את הכדור לפינה הימנית של יינס להמאן. 11 דקות לאחר מכן, מבצע אישי של גראפיט הברזילאי הביא לוולפסבורג את השער השני שלה וחתם את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully