וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת: ישראל פוגשת את גרמניה ללא נוביצקי

7.8.2009 / 19:56

אחרי התבוסה להולנד במשחק האימון הראשון תפגוש ישראל את גרמניה בטורניר האימון בליידן, בתקווה להציג יכולת משופרת

נבחרת ישראל, הנמצאת בימים אלה במחנה אימון בהולנד, תחל מחר (שבת, 17:00) את השתתפותה בטורניר ההכנה בעיר ליידן, כשתפגוש את נבחרת גרמניה. הנבחרת הגיע לליידן לאחר מספר ימי אימונים, שאת רובם הקדיש הצוות המקצועי לשיפור היכולות ההגנתיות של הקבוצה בעקבות התבוסה 96:74 לנבחרת הולנד בתחילת השבוע. יניב גרין, סנטר הנבחרת שפספס את פתיחת האימונים בשל פציעה בגבו, עובר גם בהולנד טיפולים והוא צפוי להיות כשיר גם לצמד המשחקים בטורניר ההכנה.

בנבחרת קיימו בכל אחד מהימים במחנה שני אימונים כשבחלק מהימים אף ערכה הנבחרת אימון כושר בשעה 7 וחצי בבוקר לערך עם מאמן הכושר חיים תל אביבי, שחזר לנבחרת הקיץ. בנבחרת הקדימו את אימון הערב כך שיסתיים לפני צאת השבת, ולאחר מכן יערכו השחקנים, בראשותו של הקפטן טל בורשטיין, והצוות המקצועי קבלת שבת בעיר. לאחר קבלת השבת יצאו השחקנים לכיוון האולם בליידן שם יצפו במשחק הראשון בטורניר ההכנה בין הולנד, אותה תפגוש ישראל ביום ראשון, לבין נבחרת גרמניה.

נבחרת גרמניה, אותה תפגוש ישראל מחר, המודרכת על ידי המאמן הגרמני דירק באוורמן, תחסר את כוכבה הגדול דירק נוביצקי שטרם החליט האם יצטרף לנבחרת הקיץ. כמו כן לא ישחק בנבחרת הסנטר האמריקאי כריס קיימן, שהצטרף בקיץ שעבר לנבחרת הגרמנית במשחקים האולימפיים בבייג'ינג. הגרמנים מתכוננים לקראת בית ב' של אליפות אירופה בפולין, שם יפגשו את רוסיה, לטביה והמנצחת בטורניר ההזדמנות האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully