וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת-הפועל רעננה: היו"ר אבו עייש ממשיך

קאייד אבו עייש נפגש עם בכירים בעיריית נצרת, והחליט לחזור לתפקידו. הקבוצה תארח את הפועל רעננה בעילוט (שבת, 19:00)

יושב ראש מכבי אחי נצרת, קאייד אבו עייש, חזר בו היום (שישי) מהתפטרותו לאחר שנפגש עם בכירים בעיירית נצרת, בתיווכו של חבר הכנסת מוחמד בארכה. כזכור הודיע אבו עייש לפניי יומיים כי מקומו אינו בקבוצה ובמועדון העריכו כי הדברים נאמרו על רקע אי הסכמות בין אבו עייש לבין גורמים שונים בעייריה. דובר המועדון עומר זועבי אמר היום לוואלה ספורט: "אני שמח מאוד שהכל הסתדר בסופו של דבר ואבו עייש אכן חזר לתפקידו. אנחנו מרוצים מאוד מזה שהוא חוזר למועדון וגם מרוצים שקיים שיתוף פעולה טוב עם העירייה כי צריך לזכור שאחי נצרת זו לא קבוצה בבעלות פרטית ולכן תמיכת העירייה בנו חשובה ביותר."

בתוך כך קיבלה הנהלת המועדון בשמחה את ההודעה כי המגרש הביתי בעילוט אושר על ידי המשטרה ושם ישוחק המשחק בו תארח מחר (שבת, 19:00) הקבוצה את הפועל רעננה במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן אלי מחפוד, לאחר שחוזיהם של כל שחקני החיזוק שחתמו עברו בבקרה התקציבית. הבלם יקיר שינה, שחתם במועדון, עדין לא סגר את נושא השחרור עם מכבי תל אביב ולא ישותף. בנצרת מקווים שהנושא ייפתר בתחילת השבוע הבא. קשרה הצעיר של מכבי חיפה, ישראל זגורי, סיכם את תנאיו במועדון אך גם הוא לא יהיה בסגל למשחק מחר.

הרכב משוער: רוסלאן ניגמטולין, איסמעיל עאמר, אנדרסון ווסט, ווהב ברכאת, שלומי חנוכה, אדהם האדיה, צ'אם אנטויה, מור דהאן, חאייר סספדס, איב ג'ידה תומר חמד

סכסוכים בהנהלת הפועל רעננה

עדיין ללא הסגל המלא, ימשיך אלי כהן בניסויי הכלים לקראת עונת הבכורה של הפועל רעננה בליגת העל. חיים פונטרומולי, איתי אלקסלי, עמרי עטיה, רז כהן ומשה בבילייה עדיין לא עברו בבקרה, וכהן ייאלץ להסתדר בלעדיהם, כששלושת הראשונים אמורים להיות חלק מרכזי בהרכב של הקבוצה מהשרון העונה. פרט אליהם ייחסר כהן גם את אבי כנפו החולה וכן את אריק הורט שטרם השלים את הבדיקות הרפואיות שלו.

הכנות הקבוצה לליגת העל נערכות בימים האחרונים בצל סכסוכים בהנהלה בין אשר אלון ונציגיו לחבריו מהגאוורדיה הישנה, הבעלים שלמה שטרן והמנכ"ל אלון קיטלמן. לטענתם, אלון מנסה להשתלט על הקבוצה ולדחוק אותם החוצה, ונראה כי בשבוע הבא העניינים יחתכו לכאן או לכאן - או שאלון יהפוך לבעלים הבלעדי וירכוש את חלקו של שטרן, או שהשניים יצליחו להתגבר על המחלוקות ולעבוד יחד.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, גיא קואז, אבי סופר, איתי טואף, שניר שוקר, לירה גונזאלבש, תמיר פור, גיל קופר, ברק דניאל, כריסטיאנו דוס סנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully