וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל קיימה אימון ראשון באנגליה

שחקניו של דרור קשטן מתכוננים למשחק הידידות נגד צפון אירלנד ביום רביעי. שטראובר: "נילחם עד הרגע האחרון"

נבחרת ישראל בכדורגל, שנחתה באנגליה לצורך מחנה אימונים ומשחק ידידות נגד צפון אירלנד, הגיעה היום (שישי) לבית המלון בוא היא מתאכסנת, במרחק של כשעה וחצי נסיעה מלונדון. במלון, בו מתאכסנות נבחרות וקבוצות אירופאיות בכירות, קיימים מתקני אימונים ברמה גבוהה ביותר - מגרש בו תתאמן הנבחרת, חדרי כושר, חדרי טיפולים וכל זה בשטח פתוח ויפהפה מוקף שדות ירוקים. מאוחר יותר קיימה הנבחרת את האימון הראשון שלה.

הנבחרת המריאה מישראל ללא עוזר המאמן החולה משה סיני, שאמור להצטרף בהמשך באם יחוש בטוב. מהארץ המריאו ניר דוידוביץ', לירן שטראובר, יובל שפונגין, אייל משומר, דקל קינן, דדי בן דיין, בירם כיאל, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, אבירם ברוכיאן, סלים טועמה, עמית בן שושן, וברק יצחקי. מאמן הכושר אורי הראל, ששהה בטורקיה עם מכבי נתניה, חבר לנבחרת בנמל התעופה הית'רו. דין מורי, שהגיע ממשחקה של בני יהודה בפורטוגל, הופיע בשעות אחר הצהריים הגיע אחה"צ במלון הנבחרת.

באוטובוס בדרך מהית'רו למלון, התעניינו השחקנים בתוצאות הגרלת מוקדמות ליגת האלופות והליגה האירופית, כשהתחושות בעקבות ההגרלה היו מעורבות. שחקני הפועל ת"א ניסו בעיקר לדלות פרטים על קבוצת טפליצה הצ'כית, שחקני מכבי חיפה מעט התאכזבו לשמוע על ההגרלה בדמות רד בול זלצבורג, ובנבחרת ישנה תמימות דעים כי ההגרלה הקשה ביותר נפלה בחלקה של בני יהודה.

דין מורי, דדי בן דיין, ביבראס נאתכו ואביחי ידין, קיימו אימון שחרור בלבד בשל משחקי קבוצותיהם ביום חמישי בזירה האירופית. בתחילת האימון שוחח דרור קשטן קצרות עם השחקנים ואמר להם בין השאר: "טוב לראות את כולכם שוב ביחד, בהמשך המחנה יצטרפו אלינו שאר שחקני הסגל, וננסה להוציא את המקסימום מהאימונים שנקיים כאן".

השוער לירן שטראובר אמר לאתר ההתאחדות לכדורגל: "הגענו למחנה האימון כדי לעבוד קשה ובעיקר להתגבש. מה שיפה בנבחרת הזאת הוא החיבור בין כל השחקנים והרצון להצליח. אפשר לראות כאן את האוירה הטובה בין כולם, ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם במגרש. המחנה והמשחק נגד צפון אירלנד הם למעשה תחילת ההכנה שלנו למשחקים נגד לטביה ולוקסמבורג ברמת גן בתחילת ספטמבר, ואנחנו צריכים לנצל את מזג האויר הטוב שיש פה ואת התנאים המצוינים כדי להוציא את המקסימום מהמחנה". כשנשאל שטראובר לגבי הסיכוי לעלות למונדיאל ענה: "כל עוד יש סיכוי אנחנו נילחם, ונעשה את זה עד הרגע האחרון. כל מי שהוא ספורטאי לא מוותר עד הרגע האחרון ותאמין לי, שאף אחד כאן לא מוותר וגם לא חושב על לוותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully