וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: קרית שמונה פתחה עם ניצחון

הקבוצה של רן בן שמעון גברה 0:1 על נס ציונה בפתיחת בית 4. שער של קאבע נתן ללוד 2:3 בחוץ על בית"ר שמשון

משחקי גביע הטוטו של קבוצות הליגה הלאומית התחדשו הערב (שבת) אחרי שלושת המשחקים שנערכו אתמול.

עירוני קרית שמונה, היורדת מליגת העל, החלה את דרכה בלאומית עם ניצחון חוץ 0:1 על סקציית נס ציונה. עמיר נוסבאום היה חתום על שער הניצחון של הצפוניים בדקה ה-38 והעניק שלוש נקודות ראשונות לרן בן שמעון. היורדת השנייה, הכח עמידר רמת גן, סיימה בתיקו 0:0 את משחקה הביתי מול עירוני רמת השרון.

בני לוד רשמה ניצחון חוץ דרמטי 2:3 על בית"ר שמשון תל אביב. מוראד אבו אנזה העלה את האורחים ליתרון ראשון בדקה ה-20, אחרי שלירן מזרחי המקומי הורחק, אבל עידו אקסברד איזן בדקה ה-41. אבו אנזה החזיר את היתרון לקבוצה מלוד בדקה ה-45, אך ספג כרטיס אדום בדקה ה-60 והותיר את חבריו בעשרה שחקנים. בדקה ה-75 השווה מתי אברהם פעם נוספת למקומיים, אבל המילה האחרונה הייתה של מוחמד קאבע שכבש את שער הניצחון בדקה ה-88.

בבית ג', הפועל ראשון לציון, ששבה ללאומית אחרי עונה אחת, הרשימה עם ניצחון 1:3 על מכבי הרצליה. הקבוצה של אריק גילרוביץ' לא אושרה במלואה בבקרה, אך השיגה ניצחון מרשים וגילתה יכולת טובה. קשר הרכש הברזילאי, פדריניו, שהגיעה ממלטה כבש צמד (7, 38) כשבתווך איזן אמברוס אודינקה, שהגיע להרצליה מהפועל כפר סבא יחד עם המאמן סלובודאן דראפיץ'. מגלן אוואלה, חלוץ ניגרי בן 18 שעלה מהנוער, חתם את התוצאה בדקה ה-90.

המשחק הראשון בבית ב' היה על טהרת העולות החדשות, כשאחווה עראבה אירחה את הפועל נצרת עילית. שער דרמטי של רועי אסולין בדקה ה-89 קבע 0:1 לנצרת עילית, שתפסה את המקום הראשון בבית. גם המשחק השני בבית ב' היה דרמטי. עירוני בת ים כבר הוליכה 0:2 בהפסקה על הפועל ירושלים מצמד של אקקי מיקוצ'דזה. אדם מזרחי צימק בפנדל בדקה ה-50 ואיציק כהן השווה בתוספת הזמן ל-2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully