וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי טיילר סגר במכבי חיפה

7.8.2009 / 17:18

הסנטר, שהחליט לדלג על הקולג', ויתר על לובליאנה ויגיע לישראל. בקבוצה מנהלים מגעים עם דרור חג'ג'

הסנטר האמריקאי, ג'רמי טיילר, החליט לוותר על החוזה באולימפיה לובליאנה וסיכם במכבי חיפה. טיילר, שבקרוב יהיה בן 18, כבר סגר בקבוצה הסלובנית על חוזה לשלוש שנים עם סעיף שחרור ל-NBA, אבל התחרט ובחר באופציה הישראלית. מדובר באחד הכשרונות הגדולים ביותר שהגיעו לישראל בכל הזמנים, והחלטתו לוותר על המכללות ולצאת לאירופה סוקרה בהרחבה בתקשורת האמריקאית.

טיילר החליט לדלג על השנה האחרונה בתיכונים ועל שלב המכללות כדי לנסות ולצבור ניסיון (וכמה ג'ובות) באירופה במשך שנתיים לפני דראפט 2011. בארה"ב גורסים כי לטיילר סיכוי טוב להיבחר בבחירה הראשונה בדראפט בעוד שנתיים. יצוין כי במקביל מנהל סוכנו של השחקן מגעים עם שבע קבוצות נוספות, ביניהן עוד אחת מישראל, וכן עם קבוצות מאירופה וסין. טיילר עצמו העמיד ממוצע של 28.7 נקודות בשנה הראשונה בתיכון, אבל העיד אחר כך שכדורסל תיכונים משעמם אותו.

שחקן נוסף שסגר בחיפה הוא ג'סי פלוט-רוסה (25, 1.95). מדובר בגארד אתלטי וקשוח שנחשב לשומר מצוין. פלוט-רוסה הוא בוגר מכללת וירג'יניה קומווולת' ובעונה האחרונה שלו העמיד ממוצעים של 13.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק. בקיץ 2007 שקל לעשות הסבה לפוטבול ואף נבחר בדראפט על ידי ניו יורק ג'טס, אך נופה וחזר לכדורסל. בעונה האחרונה רשם חמישה משחקים בליגה האיסלנדית לפני ששב לאתלטיקו סן חרמן מפורטו ריקו, שם העמיד ממוצעים של 23.4 נקודות למשחק ו-6.8 ריבאונדים.

בנוסף לגזרת הזרים, נמצאת חיפה במגעים מתקדמים להחתמתו של גארד מכבי תל אביב בעונה שעברה דרור חג'ג'. השחקן קיבל אישור מהנהלת הצהובים למצוא לעצמו קבוצה, ובחיפה ינסו לסגור את תנאיו כבר בימים הקרובים. חג'ג' הגיע למכבי תל אביב בתחילת העונה שעברה וחתם על חוזה לשנתיים, אך לא קיבל הזדמנות אמיתית בקבוצה ובעיקר בילה על ספסל הקבוצה. בחיפה מאמינים כי חג'ג', ביחד עם עמית בן דוד שנמצא קרוב לחתימה יצור קו אחורי ישראלי מוביל.


רכז הקבוצה בעונה שעברה, דורון פרקינס, שצפוי לקבל אזרחות רוסית בימים הקרובים ואף עשוי לשחק במדי נבחרת רוסיה, קרוב לסיכום על תנאיו בקבוצת ספרטק סנט פטרסבורג מהליגה הראשונה. סיכומו של השחקן, שזכה בתואר ה-MVP של ליגת העל מטעם מנהלת הליגה, מותנה בקבלת האזרחות הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully