וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-אשדוד: ממשיכים לבחון

ללא שטראובר ושפונגין, אבי נמני ינסה להתרשם מהחלוץ הגנאי קוואדו פוקו במשחק בבלומפילד (שבת, 20:30)

עידן הבעלים החדש, מיטש גולדהאר, ייצא לדרך באופן רישמי כאשר מכבי תל אביב תארח מחר (שבת, 20:30 בלומפילד) את מ.ס.אשדוד במסגרת המחזור השני בבית ב' בגביע הטוטו.
המנג'ר אבי נמני יחסר את השוער לירן שטראובר והמגן יובל שפונגין שנמצאים בסגל הנבחרת הבוגרת, כאשר את מקומם בהרכב ימלאו שוער המשנה גיא סולומון והצעיר דור מלול. נמני ינצל את המשחק בכדי לבחון את החלוץ הגנאי בן ה-24, קוואדו פוקו, שנחת שלשום בארץ וכבר הספיק להתאמן פעמיים עם הקבוצה. החלוץ הגנאי הנוסף שהגיע לישראל, עמנואל באפור בן ה-20, לא ישותף וזאת משום שטרם התקבלו תוצאות הבדיקות הרפואיות שעשה הבוקר, לאחר שבבדיקה הראשונית אמש נתגלה חשש לאי סדרים בתפקוד הלב. תוצאות הבדיקה המקיפה יגיעו רק בתחילת השבוע הבא ועד אז באפור אינו רשאי להתאמן במדי הקבוצה.

על פי התרגול באימון המסכם נראה כי הקשר תמיר כחלון, שכבש את שער הנצחון בשבוע שעבר בתוספת הזמן נגד סכנין, יקבל מנמני את חולצת ההרכב על חשבונו של ציון צמח הצעיר. גיז'רמו ישראלביץ' ושרן ייני יתופקדו בקישור האחורי ואיליה יבוריאן יפתח כחלוץ לצידו של יובל אבידור בחוד.

הרכב משוער: גיא סולומון, דור מלול, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, גיז'רמו ישראלביץ', שרן ייני, יוסי שבחון, תמיר כחלון, יובל אבידור, איליה יבוריאן

אשדוד תמשיך לבחון שחקנים

אחרי תיקו ביתי מול הפועל רמת גן בשבוע שעבר, תגיע מחר (שבת, 20:30) מ.ס. אשדוד לבלומפילד לפגוש את מכבי תל אביב במסגרת המחזור השני בבית ב' בגביע הטוטו. הסגל של האשדודים עדין לא מגובש, והמאמן יוסי מזרחי צפוי לבחון את הבלם דראגן טרודונוביץ', שמתאמן מזה מספר ימים בקבוצה. הקשר הקולומביאני ג'יאן קרלוס דואנייס, שהובא בתחילה לבני יהודה, התאמן גם הוא בימים האחרונים בקבוצה, אולם נכון לעכשיו עדין לא התקבלה החלטה לגביו.

האשדודים ייחסרו את הבלם ישראל ראש, שנמצא בסגל הנבחרת הצעירה שממריאה בשבת למשחק ידידות בסרביה. כמו כן, צפויים להיעדר שחקני הרכש הנוספים שטרם עברו בבקרה: ברק בדש, עידן וייצמן ואורי אוזן. השבוע קיבלו מאור זוהר וליאור ראובן הודעה כי הם משוחררים מהמועדון. גם הקשר שי רביבו, אחיו של הקפטן דוד רביבו, קיבל הודעה כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה אחרת.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מתן אוחיון, דראגן טרודונוביץ', כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר משה אוחיון, ברוך דגו, דוד רביבו ( ניר נחום) עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully