וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-הפועל ר"ג: כסף קטלני

בני סכנין תקיים את משחקה הראשון העונה מול הפועל ר"ג (שבת, 19:00), כשלשתי הקבוצות לא תזיק פרמיה עבור הניצחון

בני סכנין ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המפגש בגביע הטוטו מול הפועל רמת גן (שבת, 19:00). אתמול נחתו שלושת הנבחנים הקונגולזים בארץ והצטרפו לאימוני הקבוצה. בינתיים, הצוות המקצועי עדיין לא התרשם לחיוב או לשלילה מהשלושה והם אמורים לנסות ולהוכיח את יכולתם במשחק. היום בלילה אמור לנחות החלוץ הטוגולזי, ג'קו ערפאת, שיצטרף לאימוני הקבוצה בשבוע הבא. כמו הקונגולזים, גם ערפאת ינסה להרשים את הצוות המקצועי במטרה לחתום בקבוצה לעונה הבאה.

לפני האימון כינס המאמן ערן קוליק את שחקניו ואמר להם: "אני רוצה לראות מחר המשך ישיר ליכולת במחצית השניה משבוע שעבר. בכל משחק אני רוצה לצאת עם ניצחון". קוליק יבצע מספר שינויים מההרכב שפתח בשבוע שעבר. עלי עותמאן יחזור לעמדת המגן הימני, לאחר ששיחק בקישור בשבוע שעבר במקומו של שחקן הנוער מוחמד זיבדאת. זבידאת אמור להחליף את עותמאן במחזור הראשון של הליגה בו הוא לא יוכל לשחק. חאמד גנאים יחזור לקישור לאחר שבשבוע שעבר היה חולה. דידייה אייזן הקונגולזי יפתח לצידו של אחמד קאסום בהתקפת הקבוצה. שני הקונגולזים הנוספים אמורים להיכנס במהלך המשחק מהספסל.

חיים בנון אמר היום לאחר האימון: "זה משחק ראשון בבית העונה, ונשתדל לגרום לקהל שלנו ליהנות מהיכולת. גביע הטוטו זה מפעל שיכול להגדיל את ההכנסות של המועדון, ולכן חשוב לנו לנצח. מעבר לכך, זה מבחן חשוב לפני הליגה כדי לבדוק מה הרמה שלנו מול היריבות ואיפה אנחנו עוד צריכים להשתפר".

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, עבאס סוואן, חלאד חלילה, חמד גנאים, אחמד קאסום, דידייה אייזן.

"יש קבוצה טובה בהפועל רמת גן"

בשורות הפועל רמת גן צפוי לערוך הופעת בכורה החלוץ סרג' איילי, שזכה השבוע בבוררות נגד אחי נצרת וחוזהו עבר בבקרה התקציבית. גם חלוץ הרכש החדש עומר פרץ אמור לקבל דקות ראשונות, וכמוהו והקשר שי חדד, שהושאל לעונה נוספת מבית"ר ירושלים.

מי שבספק למשחק הוא הקשר בן לוז, שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי. רשימת הפצועים של רמת גן כוללת גם את הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ', שמתאושש מקרע בשריר הירך האחורי, הבלם חיים מלכה שסובל משבר בבוהן רגלו וצפוי לחזור בתוך שבועיים למגרשים, וכן החלוץ מור גולן שעבר השבוע ניתוח במיניסקוס וייעדר כחודש.

בלם הקבוצה, גולן חרמון, נשמע אופטימי לקראת המשחק: "אנחנו יכולים לנצח כל משחק, יש קבוצה טובה בהפועל רמת גן. אנחנו יודעים שלא יהיה קל כי זה מגרש מאוד קשה בדוחא, אבל נעשה את כל המאמצים כדי לחזור משם עם שלוש נקודות."

הרכב משוער: רפי כהן; קובי מוסא, גולן חרמון, אלי לוי, עמיר בן עמי; קובי חסן, בני חדד, קרלוס צ'אקנה, וויליאם סוארז; סרג' איליי, ג'ורג' דטורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully