וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר ממשיך להילחם בטחנות רוח

מנג'ר ארסנל האשים את ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי ב"שימוש אסור בכסף" וטען: "לקנות יותר משלושה שחקנים זה הימור"

מסע ההתחמשות הבלתי נגמר של מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד לא עושה רושם על אסן ונגר. למרות שראה את כוכביו עוזבים ואת יריבותיו מתחזקות, המנג'ר הצרפתי של ארסנל ממשיך לדבוק בעקרונות הרכש שלו ומסרב להשתתף במחול השדים של שוק ההעברות. ביקורת הקשה הוטחה בתנהלותה של ארסנל הקיץ, אבל ונגר לא מתרגש.

"למנצ'סטר סיטי יש סגל מצוין ואיכותי, אבל לפעמים זה הימור מקצועי לקנות יותר משלושה שחקנים", אמר הצרפתי בראיון ל"טלגרף". "לפעמים זה מתחבר מיד, לפעמים זה לוקח כמה חודשים. אם לא מוצאים את האיזון מיד, המשחקים הראשונים הופכים קשים", המשיך ונגר לנבא שחורות. "כדורגל הוא לא מדע והוא לא צפוי כמו שאנשים חושבים".

בעבר, כשנדרש לנתח את הכספים האדירים שהשקיעה צ'לסי, השתמש ונגר במונח: "שימוש אסור בכסף". גם בנושא סיטי וריאל מדריד, דעתו של ונגר לא השתנתה: "אני מאמין שאפשר להצליח למרות שלקבוצות אחרות יש יותר כסף, אבל המצב הנוכחי גורם ללחץ אצל שחקנים בקבוצות אחרות שרוצים להגדיל את המשכורות שלהם".

הצרפתי התייחס גם לציפיות הגדולות מארסנל: "אני חש שהציפיות הן לזכות בליגת האלופות ובפרמיירליג ופחות מזה יהיה אסון. ב-2007/8 היינו קרובים לזכות בליגת האלופות ובעונה שעברה הגענו לחצי הגמר והסתכלו על זה ככישלון".

ולמרות הכל, ארסנל צפויה להתחזק. ונגר אישר כי הקבוצה תגיש בקרוב הצעה לברדה האנגלנד, בלם פולהאם וכן תחדש את התעניינותה במרואן שמאק, המרקוני של בורדו. מי שלא יגיע לאמירייטס ככל הנראה הוא פטריק ויירה, שירד מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully