וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "צ'לסי מקשה על שחקנים לעבור לאינטר"

הפורטוגלי האשים את האקסית בהערמת קשיים על העברותיהם של דקו וקרבאליו: "כשהם גילו שאני מתעניין המחיר קפץ"

פחות מיומיים לפני שאינטר שלו תפתח רשמית את עונת 2009/2010 במשחק הסופרקאפ החגיגי מול לאציו שייערך בבייג'ינג הרחוקה ביום ראשון ב-15:00, ז'וזה מוריניו מחמם את המנועים, ואת הלשון, לקראת השנה החדשה.

"הייתי מעדיף יותר זמן כדי להתכונן למשחק", אמר המיוחד במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "כי יש לנו קבוצה כמעט חדשה אחרי שהחלפנו 40 אחוז מההרכב. אנחנו יכולים לנצח את המשחק הזה, בתנאי שהוא לא ייגרר להארכה, שמאוד תקשה עלינו במצבנו הנוכחי".

על הבכורה המצופה של סמואל אטו אמר מוריניו: "הוא ישחק בערך 60-70 דקות, זה כל מה שהכושר שלו מאפשר לו כעת". כשנשאל האם הקמרוני מרגיש לחץ להיכנס לנעליו של זלאטן איברהימוביץ' השיב: "אין עליו לחץ, כי אם בוחנים את הקריירות של שניהם, רואים שכל הלחץ הוא על איברה".

לאחר מכן התפנה מוריניו לתקוף את קבוצתו לשעבר, צ'לסי, והאשים אותה בהערמת קשיים מכוונים על העברות שחקנים לידיו: "אני מרגיש שקשה מאוד לשחקן של צ'לסי לעבור לאינטר. בכל פעם שאני מתעניין בשחקן שלהם משהו מוזר קורה. לגבי דקו למשל, בקיץ הבנו מהם שהוא חופשי לעזוב, וברגע שהם גילו שאינטר מתעניינת הם פתאום דרשו מאיתנו חמישה מיליון יורו. גם המחיר של ריקרדו קרבאליו קפץ פתאום מחמישה מיליון ל-15 מיליון".

לסיום התייחס מוריניו לשמועות על המרדף של הקבוצות הלונדוניות אחרי פטריק ויירה ואמר: "אם מישהי רוצה אותו כדאי לה להודיע לנו. עד עכשיו לא קיבלנו פנייה לא מטוטנהאם ולא מארסנל, ופטריק ייכלל בסגל מול לאציו, ויהווה אופצייה מהספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully