וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 0:1 את פאסוס

בני יהודה בפלייאוף הליגה האירופית אחרי שרשמה ניצחון שישי על האפס, וחלפה על פני הפורטוגלים בעזרת שער של עטר (31)

בלי שאף אחד שם לב או נתן יותר מדי קרדיט, בני יהודה כבר מטפסת לעבר ניצחון שישי ברציפות באירופה, ועל האפס, בדרך לסיבוב המוקדמות הרביעי של הליגה האירופית. הזהובים השלימו ניצחון כפול על פאסוס פריירה 0:1 והשלימו את העבודה גם בפורטוגל.

אם מישהו חשב שאלירן עטר לא ראוי לנבחרת ישראל, נראה שהוא בהחלט ראוי לאירופה. עטר היה חתום על שני השערים נגד פאסוס, אך לצערה של בני יהודה, היא תיאלץ להסתדר בלעדיו במשחק הבא לאחר שהוא ספג שני צהובים. אלא שמעבר ליכולת הטובה של עטר, גם איבן גארידו ופדרו גלבאן הצטיינו והובילו את מרכז השדה ומרכז ההגנה. כעת בני יהודה ממשיכה לאותת שהיא הולכת להיות השנה גורם מרכזי בליגה בלי כל ספק.

אלא שמה שמעיב על השמחה הזהובה הוא העובדה שאוהדי הקבוצה לא היו יכולים לראות את קבוצתם ממשיכה לעשות היסטוריה בזירה האירופית שכן המשחק עצמו לא שודר. כך מצאו את עצמם לא מעט אוהדים מחוברים לתחנת רדיו פורטוגלית בתקווה לקלוט דבר מה מתוך השידור בשפה הזרה. בכל מקרה, בשלב הבא, כך הם מקווים, היריבה תהיה מספיק אטרקטיבית כדי שהם לא יחמיצו את החוויה.

מהלך המשחק

דקה 5 - ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת לפורטוגלים כשלאנדריניו נגח מקרוב כדור שהרים לו באיאנו, אך איינוגבה היה במקום.

דקה 15 - גם בני יהודה מתקרבת אל השער הפורטוגלי, כשעל ההזדמנות חתום איציק עזוז שניצל בעיטה חופשית, אך הכדור עבר ליד שערו של קאסיו, שוערה של פאסוס.

דקה 24 - כדור קרן של פאסוס הסתיים בנגיחה של רומאו טורס, שהיה קרוב לכבוש את היתרון, אך הכדור יצא החוצה.

דקה 26 - אלירן עטר מקבל כרטיס צהוב על ויכוח עם פיליפה אנונסיסאו. עטר יחמיץ את משחקה הבא של בני יהודה באירופה.

דקה 31 - גול! אלירן עטר חמק מההגנה הפורטוגלית והבקיע מול קאסיו את שער היתרון לבני יהודה. 0:1 לזהובים.

דקה 58 - הזדמנות טובה של פאסוס להשוות כשז'ורז'יניו העביר לרומאו טורס, אך האחרון החמיץ מול איינוגבה.

דקה 64 - דין מורי רואה את הכרטיס הצהוב.

דקה 80 - כפיר אדרי מקבל גם הוא כרטיס צהוב.

דקה 80 - קרן מסוכנת של פאסוס כמעט הסתיימה בשער כאשר שיתוף הפעולה בין כריסטיאנו לרומאו טורס, שסיים בנגיחה, אך איינוגבה הציל.

דקה 85 - עטר הגיע למצב של אחד על אחד מול קאסיו, אך התרשל עם הבעיטה המסיימת והחמיץ הזדמנות לעשות את השני.

הרכב פאסוס דה פריירה: קאסיו, אוזייה, קלי ברוויל (מריו רונדון 72), ז'ורז'יניו, לאנדריניו (וויליאם 46), פדריניה, לאונל אולימפיו, באיאנו, פיליפה אנונסיסאו (קרליטוס 63), כריסטיאנו, רומאו טורס.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי (סיניסיה ליניץ' 73), פדרו גלבאן (עמרי אפק 66), אסי בלדוט, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully