וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: הפועל ת"א וגטבורג נפרדו ב-1:1

שבוע אחרי הפרשיה המביכה בשבדיה, סיימו האדומים בתיקו את הגומלין מול גטבורג והעפילו לפלייאוף של הליגה האירופית

על ניצחון כל כך משכנע במשחק החוץ בשבדיה (1:3) אולי עוד פינטזו בהפועל תל אביב בשבוע שעבר, אבל את הפרשה שהגיעה לאחר מכן, במהלכה נחקרו בחשד לניסיון אונס איתי שכטר ודגלאס דה סילבה, אף אחד לא יכול היה לחזות. בסופו של דבר הסערה חלפה והערב (חמישי) העבירו האדומים 90 דקות רגועות בסיומן השיגו 1:1 שמעלה אותם כמדורגים לפלייאוף של הליגה האירופית, מרחק נגיעה משלב הבתים.

מיכאל זנדברג שחקן הפועל תל אביב. רויטרס
שער בכורה חלומי. זנדברג חוגג/רויטרס

המאמן אלי גוטמן, שהיה נסער במהלך השבוע מהפרשה, לא יכול להיות מרוצה מדי מיכולתם של שני גיבוריה, שכטר ודה סילבה. החלוץ נעלם לדקות ארוכות מדי ואיים על השער רק פעם אחת, ואילו הבלם הברזילאי היה חלק מהגנה רעועה שעשתה הכל כדי להחזיר את השבדים למשחק אחרי השער הנפלא שכבש מיכאל זנדברג. קשר הרכש שהגיע מבית"ר ירושלים סובב בדקה ה-14 כדור מבריק לחיבורים של קים כריסטיאנסן, ולא ידע את נפשו מרוב אושר על שער הבכורה שלו. זריקת ההרגעה הזו גרמה לאדומים לקפוא על השמרים ולא לנסות ולהבקיע שער נוסף שימוטט את האורחים.

השבדים, שעברו לאחרונה תקופה לא קלה גם בליגה בארצם וכמובן באירופה בעקבות ההפסד להפועל תל אביב בשבוע שעבר, שוב לא הרשימו והראו שהדיבורים על יריבה מאיימת לא ממש תאמו את המציאות. אלמלא מתנות חוזרות ונשנות מהאדומים, כנראה שלא היו מסכנים כלל את השער. טעות קשה של ביברס נאתכו איפשרה להאנס סטילר לאזן את התוצאה בדקה ה-52, אך ליותר מזה קשה היה גם לסטפן רן לצפות.

אוהדי הפועל תל אביב יכולים להיות מרוצים מצד שמאל, בו שיתפו פעולה בצורה נהדרת זנדברג ודדי בן דיין בהתקפה, אך יכולת החלק האחורי בהחלט צריכה להדאיג. אבל גוטמן יטפל בתחלואים. בסופו של יום האדומים עלו יחסית בקלות לשלב הבא, ויקוו להגרלה נוחה בדרך לשלב הבתים של הליגה האירופית.

מהלך המשחק

דקה 11: הייסן יצא למתפרצת באגף השמאלי ובעט כדור שטוח שנקלט על ידי אניימה.

דקה 14: גול! ורמוט מסר לזנדברג, שמ-15 מטרים סובב ברגל שמאל כדור חכם ישר לחיבורים של כריסטיאנסן. שער בכורה נפלא לזנדברג באדום, 0:1 להפועל ת"א.

דקה 36: שכטר ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, כריסטיאנסן ירד טוב והדף.

דקה 39: בן דיין ירה מזווית אלכסונית מקצה הרחבה, אך הכדור חלף מעל השער.

דקה 50: ברקרות' נותר לבד מול אניימה ומזווית קשה בעט לגופו של השוער.

דקה 52: גול! נאתכו מסר רע אחורה ישירות לסטילר, שלא התבלבל ושלח בבעיטה חדה לרשת של אניימה. 1:1

דקה 63: שכטר פרץ נהדר בצד ימין והוציא מסירת רוחב מצוינת לזנדברג, שממטרים ספורים בעט בימין כדור שרק ליטף את הקורה.

דקה 64: אניימה השמיט בצורה לא אופיינית, וברקרות' הקשית לעבר השער כדור שהורחק מהקו על ידי באדיר.

דקה 72: שכטר בעט מ-18 מטרים והכדור חמק החוצה.

דקה 75: בן דיין עשה דאבל פס עם זהבי ובסיומו הקשית לרחבה כדור שפגע במשקוף.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו (זוראב מנטשאשווילי, 76), גילי ורמוט, מיכאל זנדברג (ערן זהבי, 67), איתי שכטר (מהראן לאלה, 83), סמואל יבואה.

הרכב גטבורג: קים כריסטיאנסן, היאלמר יונסון, רגנאר סיגורדסון, סבסטיאן אריקסון, אריק לונד, האנס סטילר, גוסטב סוונסון, תומאס אולסון (טדי ביארנסון, 56), טוביאס הייסן, ניקלאס ברקרות' (קמאל מוסטאפה, 69), סטפן סלאקוביץ' (קרל סוונסון, 77).

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
איתי שכטר מול שחקן גטבורג היאלמר יונסון. ברני ארדוב
הסיפור השבדי תם ונשלם מבחינתו. שכטר מול יונסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully