וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים להתחיל

באיירן מינכן, אחרי מסע טרום עונה מושלם, מקווה לא למעוד בפתיחת העונה נגד הופנהיים, שכבר עשתה לה צרות בעונה שעברה

משחק מספר 58: הופנהיים - באיירן מינכן 3.5, 2.95, 1.6

אין דרך יותר נפלאה לפתוח עונה בגרמניה מאשר עם משחק בין הופנהיים לבאיירן מינכן. שתי הקבוצות רדפו אחת אחרי השנייה בעונה שעברה בניסיון לתפוס את המקום הראשון, אך אז באה וולפסבורג, אותה אימן פליקס מגאת, והוציאה את השתיים מהמירוץ לאליפות. בסופו של דבר הופנהיים סיימה רק במקום השביעי אחרי שחוותה ירידת מתח, ואילו באיירן מינכן נאלצה להסתפק רק במקום השני במרחק שתי נקודות אחרי האלופה. אז איזה קיץ עבר על שתי היריבות? נעיף מבט על משחקי טרום העונה שלהן.

הופנהיים פתחה את משחקי ההכנה עם הפסד 2:0 לבוכום, לאחר מכן נכנעה באותה התוצאה להמבורג. ניצחונה הראשון היה דווקא על פנאתינייקוס 0:1 משער של ודאד איביסביץ' ולאחר מכן הגיע גם ניצחון נאה על פנרבחצ'ה 0:2 ולחטאפה הפסידה הקבוצה הקטנה מגרמניה 2:1. באיירן לעומת זאת סיימה ב-0:0 נגד רד בול זלצבורג, מחצה 0:10 את שטוטגרט קיקרס. כמו כן, הבווארים ניצחו 2:3 עת מועדון אל ג'זירה מהאמירויות, ניצחו 1:3 את מועדון אל ווחדה מערב הסעודית, הביסו 0:3 את במברג והשלימו שני ניצחונות על קייזרסלאוטרן (0:2) ועל מיינץ (0:5).

אז מה הולך להיות לנו כאן? נראה ששחקניו של לואיס ואן חאל מגיעים הכי מוכנים שיש לפתיחת העונה בגרמניה ואין שום סיבה שזה לא יסתיים בניצחון חוץ. ההימור: 2, היחס: 1.6.

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully