וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדטים ניצחו את מונטנגרו בפתיחת אליפות אירופה

6.8.2009 / 15:36

שחקניו של בלינקו חזרו מפיגור 13 בפתיחה בדרך לניצחון 66:81, זליקמן בלט עם 16 נק'. בלינקו: "היה משחק הרואי"

נבחרת הקדטים של ישראל פתחה היום (חמישי) את אליפות אירופה בקובנה עם ניצחון נאה 66:81 על נבחרת מונטנגרו, הנותן תקווה לגבי סיכויי הנבחרת בהמשך הטורניר. שחקניו של רובי בלינקו ידעו לצאת מפיגור של 13 נקודות בפתיחה, והפגינו משחק הגנה והתקפה מצוין, שנותן סיבות לאופטימיות דווקא בקיץ לא טוב לכדורסל הישראלי. מחר תפגוש ישראל את איטליה וביום שבת תסיים את שלב הבתים במשחק נגד טורקיה, כשניצחון נוסף יבטיח לה את המקום בשלב הבא.

ישראל פתחה את המשחק בצורה שקולה עם מונטנגרו, שלקראת אמצע הרבע הראשון הגבירה את הקצב וברחה ל-5:18, 4 דקות לסוף הרבע. סרגיי זליקמן ורם אליאספור החזיקו את ישראל בתמונה בדרך לפיגור 20:15 בסוף הרבע הראשון. זליקמן, שקלע 14 נקודות במחצית הראשונה, המשיך במומנטום הישראלי ואף נתן לנבחרת יתרון ראשון, אך דקות לא טובות הגנתיות של ישראל נתנו למונטנגרו יתרון 34:41 במחצית.

דקות טובות של קפטן הנבחרת, נועם לייש, בפתיחת המחצית השנייה החזירה את ישראל ליתרון בתוך הרבע השלישי אותו ידעה הנבחרת של בלינקו לתרגם ליתרון 51:53 בסוף הרבע. דקות טובות של אור סולומון ורם אליאספור הגדילו את היתרון ל-8, 3 דקות לסיום. מונטנגרו עוד הצליחה לצמק את ההפרש ל-4 בלבד, אך קור רוח של שחקני הנבחרת מהקו איפשר לישראל לברוח בשניות הסיום לניצחון איכותי 66:81.

קלעו לישראל: סרגיי זליקמן 16 ו-6 ריבאונדים, נועם לייש 14, רם אליאספור 13, רן כהן 10, עומר כהן 9, אור סולומון 5, אלכס צ'רנוביץ' ואלון טטרו 4, שי יוסוב 3, ניר סננס 2, דן רפאל 1. אלון אברמוביץ שותף ולא קלע.

מאמן נבחרת הקדטים, רובי בלינקו, אמר בתום המשחק: " אנחנו מאוד שמחים על הניצחון בפתיחת האליפות. אבל אנחנו בטורניר, אנחנו נשמח רבע שעה ונתחיל כבר הערב להתכונן למשחק מחר מול איטליה. אני גאה מאד בכל השחקנים והצוות המקצועי. השחקנים נתנו היום משחק הרואי ואנחנו עם הפנים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully