וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לעומת יונייטד, ארסנל עדיין תקועה בתקופת האבן"

נמשך הקיץ הסוער בארסנל: דין תוקף את ההנהלה, רוזיצקי שוב נפצע, שאמק עדיין לא בא, ופברגאס יודע: "אנחנו בתקופה קשה"

הקיץ הקשה של ארסנל נמשך, כשהלחץ על הקבוצה גובר מכל הכיוונים. קפטן התותחנים ססק פברגאס מודה ש"המועדון נמצא ברגע קשה", וזאת אחרי ארבע שנים ללא תואר ואחרי קיץ שבו איבדה הקבוצה שחקנים מרכזיים כמו עמנואל אדבאיור וקולו טורה.

בקבוצה חששו לאבד גם את פברגאס, אחרי שהספרדי הצעיר קיבל הצעה ממילאן, אבל בארסנל הודיעו בנחרצות כי הוא לא למכירה. "אין סיכוי שזה יקרה", הודיע היו"ר פיטר היל ווד. אחרי שאנדריי ארשבין דאג להצהיר בחנופה ש"זה מאוד קול לשחק לצד ססק", גם פברגאס עצמו יודע: "כל מועדון גדול עובר תקופות קשות, וארסנל עכשיו נמצאת באחת כזאת. ניאלץ להיות חזקים ולצאת מזה, ואני בטוח שנצליח".

ומה יקרה העונה? "בשנים האחרונות סבלנו מפציעות ומחוסר מזל", זוכר ססק, "אבל אני מקווה שהשנה נישאר בריאים. אסור לנו להתחיל עונה עם ציפייה לסיים במקום הרביעי".

ובינתיים הבשורות הלא פשוטות מגיעות מכיוונו של תומאס רוזיצקי, שאמור היה לחזור אחרי היעדרות של שנה וחצי, אך נפצע שוב וייעדר בששת השבועות הראשונים של העונה. כזכור, גם סמיר נאסרי פצוע וייעדר חודשיים, ובקבוצה לא ממהרים למלא את השורות.

המשא ומתן עם בורדו הצרפתית בנוגע לחלוץ המרוקאי מרואן שאמאק עלה על שרטון, אך אתמול ארסנל העלתה את ההצעה על השחקן מ-6 מיליון ליש"ט ל-7.5 מיליון. בורדו, מנגד, דרשה 15 מיליון ליש"ט, אך מכיוון שחוזהו של השחקן נגמר בקיץ הבא והוא יהפוך לשחקן חופשי, בקבוצה עשויים לקבל את ההצעה. אגב, זינאדין זידאן הצהיר כי ארסנל הציעה לריאל מדריד 17 מיליון יורו עבור קלאס יאן הונטלאר, שהעדיף את מילאן. כמו כן, סלומון קאלו, קשר צ'לסי, עדיין על הפרק.

בעקבות הפאסיביות של המועדון, שני חברי דירקטוריון לשעבר תקפו את ההנהלה הנוכחית של ארסנל. דייויד דין, למשל, טוען כי "מאזן הכוחות משתנה. מנצ'סטר סיטי, אסטןו וילה, אברטון וטוטנהאם לא יחכו לנו בסבלנות, שלא לומר צ'לסי, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד".

דין אומר כי "לארסן ונגר אף פעם לא היה את הלוקסוס להוציא כסף. האם הוא חזק מספיק בשביל להתחרות מול ברצלונה או מילאן? בהשוואה למנצ'סטר יונייטד, ארסנל נמצאת בתקופת האבן. אף פעם לא אמרו לו: 'ארסן, בוא נהיה אמיצים, תגיד לנו כמה אנחנו צריכים כדי לזכות בליגת האלופות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully