וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח מטורניר וושינגטון

הישראלי הפסיד 6:3, 2:6, 6:2 ללייטון יואיט, שיפגוש בשמינית הגמר את דל פוטרו. גם רודיק, קווארי, גונזלס ופררו בשלב הבא

דודי סלע הודח הלילה (בין רביעי לחמישי) מטורניר וושינגטון (משטח קשה, סך פרסים 1.4 מיליון דולר) לאחר שהפסיד ללייטון יואיט 6:3, 2:6, 6:2 בסיבוב השני. האוסטרלי, שזכה ב-2004 בטורניר, יתמודד בשמינית הגמר נגד הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. "סלע היה משוכה גבוהה יותר מדונלד יאנג, ודל פוטרו יהיה משוכה גבוהה יותר מסלע", אמר יואיט אחרי הניצחון, "ככה שעליי לשחק טוב יותר בכל משחק כדי להישאר בטורניר". יואיט פגש לאחרונה את דל פוטרו בווימבלדון, וניצח את הארגנטינאי בדרך לרבע הגמר, שם הפסיד אנדי רודיק.

רודיק, פינאליסט ווימבלדון, העפיל אף הוא לשמינית הגמר אחרי ניצחון על הגרמני בנג'מן בקר בתוצאה 3:6, 2:6. איירוד יתעמת בשלב הבא עם בן ארצו האמריקאי סם קווארי, שזכה לפני כשבוע בטורניר לוס אנג'לס. קווארי ניצח בסיבוב השני את הרוסי איגור קוניצין 3:6, 4:6.

המדורג רביעי פרננדו גונזלס עלה אף הוא שלב אחרי ניצחון 5:7, 5:7 על אלחנדרו פאלה, ויתמודד נגד האמריקאי וויין אודסניק שניצח 6:2, 5:7, 4:6 את הרוסי איגור אנדרייב. חואן קרלוס פררו הדיח את בן ארצו, הספרדי טומי רוברדו, עם ניצחון 3:6, 2:6. "הייתי קצת מופתע, ציפיתי למשחק יותר קשה", אמר פררו בסיום. איבו קרלוביץ' הקרואטי הדיח את ריינר שוטלר הגרמני בעזרת 4:6, 5:7 ויפגוש בשלב הבא את ההודי סומדב דבארמן.

המדורגת ראשונה בטורניר לוס אנג'לס, הרוסיה דינארה סאפינה, ניצחה בסיבוב השני את דניאלה האנטוחובה הסלובקית בתוצאה 2:6, 4:6. מריה שראפובה ממשיכה לעשות חיל בטורניר, אחרי שניצחה את ויקטוריה אזרנקה 7:6, 4:6, 2:6. הגרמניה הנאווה סבין ליזיקי ניצחה חלפה על פני יקטרינה מקארובה הרוסיה עם 1:6, 4:6. אלונה בונדרנקו האוקריאינית הדיחה את לוסי ספארובה הצ'כית בעזרת 7:5, 4:6, 5:7. לי נה הסינית צלחה את המפגש עם אלכסנדרה ווז'ניאק הקנדית בעזרת 6:4, 4:6, 2:6. האוסטרלית סמנתה סטוסור הדיחה את מריה קירילנקו עם 2:6, 4:6. אורסולה רדוואנסקה הפולניה הפתיעה את דומיניקה סיבולקובה הסלובקית עם 4:6, 7:6, 4:6. נדיה פטרובה, שהדיחה את שחר פאר, תתמודד בסיבוב הבא נגד האיטלקיה פלאביה פנטה, שניצחה את קוקו ונדווי 2:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully