וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזדמנות האחרונה: צרפת גברה על איטליה

5.8.2009 / 23:41

בלי טוני פארקר הפצוע, הוליך ניקולה באטום את נבחרת צרפת לניצחון 77:80 על איטליה בפתיחת משחקי ההזדמנות האחרונה

משחקי ההזדמנות האחרונה לכניסה לאליפות אירופה נפתחו הערב (רביעי), ולראשונה מאז שהונהגו לא השתתפה בהן נבחרת ישראל. המשחקים כוללים שני בתים בני שלוש קבוצות שמשחקות בשיטת ליגה, כאשר מנצחות הבתים ישחקו ביניהן על הזכות להעפיל לבית ב' של אליפות אירופה הכולל את לטביה, גרמניה ורוסיה. בבית א' נפגשו במשחק הראשון שתי הפייבוריטיות הגדולות צרפת ואיטליה, והצרפתים, דווקא ללא כוכבם טוני פארקר הפצוע, יצאו עם ידם על העליונה עם ניצחון 77:80 לאחר הארכה. פינלנד, הנבחרת השלישית בבית, תיכנס למעגל המשחקים רק בשבת.

המשחק נפתח מצוין עבור הצרפתים כשפלורנט פייטרוס, אחיו של מייקל שלא ישחק בטורניר בגלל פציעה, מככב עם 10 נקודות בדקות הפתיחה וצרפת ברחה ל-6:16. מנגד אנג'לו ג'יגלי הענק החזיק את האיטלקים במשחק בעוד אנדראה ברניאני ומרקו בלינלי מתקשים להכנס לעניינים ובמחצית 29:35 לצרפת. במחצית השניה החל בלינלי לצלוף מכל עבר, כשמנגד ניקולה באטום לא נותן לו להפוך את התוצאה בדרך ל-51:51 אחרי שלושה רבעים. הרבע האחרון היה צמוד, כשבלינלי מאזן ל-66:66, חצי דקה לסיום. באטום פספס הזדמנות לנצח את המשחק והקבוצות הלכו להארכה. דווקא איטליה ברחה ליתרון 5 בהארכה, אך שוב באטום, ביחד עם קליעות עונשין של אנטואן דואה סידרו לצרפת ניצחון חשוב.

ניקולה באטום הוליך את קלעי צרפת עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים כשפלורנט פייטרוס מוסיף 20 משלו. בוריס דיאו הפנטסטי קלע 15 נקודות בעיקר במחצית השנייה. את איטליה הוביל מרקו בלינלי עם 26 נקודות, כשאנג'לו ג'יגלי מוסיף 13 נקודות במשחק סולידי. אנדראה ברניאני היה לא מספיק דומיננטי וקלע 10 נקודות בלבד ב-50 אחוז מהשדה.

בבית א' ניצחה פורטוגל במשחק ביתי את נבחרת בוסניה 58:67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully