וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו ולנסיה ניצח את ולנסיה

הקיצוני הנהדר של מנצ'סטר יונייטד בישל לרוני וקלוורלי הצעיר ב-0:2 על ולנסיה במשחק ידידות. ריינג'רס ניצחה 2:3 את סיטי

שתי הנציגות של מנצ'סטר, סיטי ויונייטד, המשיכו הערב (רביעי) במשחקי ההכנה שלהן לקראת עונת 2009/2010, כשסיטי פגשה את גלאזגו ריינג'רס הסקוטית באצטדיון אייברוקס הנפלא, ונכנעה 3:2 במשחק מלא אירועים אל מול 35 אלף צופים. יונייטד, מצידה, לא התקשתה לדלג מעל ולנסיה הספרדית עם 0:2 קליל.

יונייטד עלתה למשחק שלה מול ולנסיה מעודדת מהקהל הרב שהגיע לצפות בה, וידעה שמדובר בהכנה רצינית אחרונה לפני משחק גביע הצדקה מול צ'לסי ביום ראשון הקרוב. מאמן הקבוצה, אלכס פרגוסון, העלה הרכב חזק שכלל חוליה התקפית של רוני ואואן, ו-70 אלף הצופים הגיבו במחיאות כפיים.

המשחק התנהל בקצב טוב ומהיר, אלא שהשער הראשון הגיע רק בדקה ה-51, כשאנטוניו ולנסיה המחליף סיים מבצע נאה בהרמה נפלאה, אותה נגח ווין רוני נהדר אל הרשת כדי לקבוע 0:1. מנצ'סטר המשיכה לתקוף, ובדקה ה-73 הגיע הרגע הגדול של טום קלוורלי. הקשר הצעיר שעלה מהספסל ניצל בישול נוסף של ולנסיה כדי לכבוש שער יפה ולקבוע את תוצאת המשחק - 0:2 נאה של השדים האדומים.

מארק יוז עלה למשחק שלו עם ריינג'רס בהרכב חזק, עם גארת' בארי בקישור ורוביניו ואדבאיור בחוד ההתקפה, אלא שדווקא האימפריה הסקוטית עלתה ראשונה על לוח התוצאות, כשנאצ'ו נובו הכניע את שיי גיבן כדי להעלות את המארחת ל-0:1. סיטי לא איחרה להגיב, ושבע דקות מאוחר יותר בישל אדבאיור לסטיבן איירלנד המצוין את ה-1:1. הקצב המהיר נמשך גם במחצית השניה, כשמרטין פטרוב השלים קאמבק אנגלי, אלא שקני מילר מיהר להשוות בדקה ה-55. המילה האחרונה היתה שייכת לדייויד וויר הוותיק, שקבע 2:3 לריינג'רס בתוספת הזמן.

* לאחר שכיכב ב-0:3 המדהים של אספניול על ליברפול, פתח הערב בן סהר במשחק הכנה נוסף של הספרדים, הפעם בנאפולי. הישראלי הוחלף במחצית על ידי לואיס גארסיה, כשהמשחק כולו הסתיים ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully