וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גנאים יגיעו למבחנים במכבי ת"א

החלוצים קוואדוו פוקו ועמנואל באפור יינחתו ביום חמישי וינסו להרשים את נמני. בינתיים בוזגלו לא מקצץ בשכר

מכבי תל אביב נפרדה הערב (רביעי) בתיקו 1:1 ממכבי פתח תקוה במשחק אימון שנערך בקרית שלום. עמנואל מאיוקה שנכנס כמחליף במחצית השנייה כבש את שער היתרון של הצהובים בדקה ה-63, דובב גבאי השווה 8 דקות לסיום המשחק.

שני המאמנים פתחו בהרכבים חזקים ולאורך המשחק שיתפו שחקנים רבים. במכבי תל אביב שיחק גם הבלם יקיר שינה, שסגר את תנאיו באחי נצרת וצפוי לעבור אליה בימים הקרובים. מי שלעומת זאת יגיעו למכבי הם צמד החלוצים הגנאים קוואדוו פוקו ועמנואל באפור, שיינחתו מחר ויתחילו להבחן בשורות הקבוצה.

פוקו בן ה-24 הוא המנוסה בין השניים והוא שיחק בעבר בפ.צ מידטיילנד הדנית ולאחר מכן באיקאסט, מהליגה הדנית השנייה. מאז 2008 לבש את מדי קינג פייסל בייבס מארצו. לפוקו 9 הופעות בינלאומיות, במהלכן כבש שני שערים. באפור בן ה-20 הוא שחקנה של טמה יות', שסיימה את העונה האחרונה במקום הלפני אחרון בליגה הגנאית.

בתוך כך נערכה היום פגישה במשרדו של יועצה המשפטי של המועדון, מורן מאירי, יחד עם נציגו של הקשר מאור בוזגלו, עורך הדין צ'רלי בוזגלו. בפגישה נדונו מספר נושאים שבין השחקן לקבוצה ובין השאר דובר על הקיצוץ בשכרו של הקשר הפצוע, שהביע לפני מספר שבועות את נכונותו לקצץ כפי שעשו כל שחקניה הבכירים של מכבי לפני מספר שבועות.

אחד מהסעיפים שנדונו בפגישה הוא שבגלל היותו של בוזגלו פצוע ומשום שכרגע שכרו משולם על ידי ביטוח לאומי וחברות הביטוח שמבטחות את חוזהו, נכון לעכשיו לא יתבצע קיצוץ בשכרו, שכאמור איננו משולם על ידי מכבי תל אביב. הצדדים צפויים להפגש שוב בכדי להגיע להחלטות סופיות גם לגבי המשך חוזהו, שחתום במועדון לשלוש העונות הבאות.

בוזגלו עצמו החל לאחרונה בתכנית השיקום שבנה לו הפיזיולוג בוקי ירון, וזאת אחרי הניתוח לשחזור הרצועה הצולבת שהוא עבר לפני כחודש בספרד.

(עדכון ראשון 20:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully