וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי הודח בסיבוב הראשון בונקובר

המחבט מס' 2 של ישראל הפסיד לסמיצ'ק (347 בעולם) 1:6, 6:4, 6:2. וושינגטון: ארליך נפצע ופרש, הפסד לרם עם מירני

הראל לוי הפסיד הלילה (בין שלישי לרביעי) בסיבוב הראשון של טורניר הצ'לנג'ר בונקובר (סך פרסים של 100 אלף דולר). לוי (149 בעולם) נכנע לאמריקאי טים סמיצ'ק (347 בעולם) בתוצאה 1:6, 6:4, 6:2, אחרי שכבר הוליך 2:4 במערכה השנייה והיה נראה בדרכו הבטוחה לניצחון.

המחבט מס' של של ישראל, שהמשיך לפני שבועיים את המומנטום מהניצחון הגדול על רוסיה ברבע גמר גביע דייויס עם זכייה בטורניר לקסינגטון, הודח זה בפעם השנייה ברציפות בסיבוב הראשון אחרי הפסדו בפתיחת טורניר גרנבי בשבוע שעבר. הוא ינסה להתנחם בהצלחה בטורניר הזוגות עם אמיר חדד, עימו העפיל לגמר בשני הטורנירים האחרונים.

ישראלי אחר שסיים את הלילה מאוכזב היה יוני ארליך, שנאלץ לפרוש במהלך משחקו בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות בוושינגטון יחד עם בן זוגו ג'ף קוטזי כשהשניים היו בפיגור 4:3 במערכה הראשונה בגלל פגיעה במרפק השמאלי שלו. גם אנדי רם הודח כבר בסיבוב הראשון כשהפסיד יחד עם מקס מירני 7:6, 2:6, 10:7 למארק נואלס ומנש בופאטי, המדורגים 3 בטורניר.

דודי סלע ינסה לאזן את התמונה כשיפתח את הופעתו בוושינגטון בסיבוב השני מול האוסטרלי הוותיק לייטון יואיט, אלוף הטורניר ב-2004 (סביבות 1:00 בלילה בין רביעי לחמישי). למנצח בין סלע ליואיט יחכה אלוף השנה שעברה, חואן מרטין דל פוטרו, ששרד קרב לא קל מול הטייוואני לו ין סו וניצח 6:4, 3:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully