וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "יהיה לליברפול קשה לשחזר את העונה שעברה"

סר אלכס לא סופר את סגנית האלופה ומשוכנע: "צ'לסי תהיה היריבה העיקרית של יונייטד". ואן דר סאר ייעדר חודשיים

יממה אחרי שליברפול נכנעה לרצונו של צ'אבי אלונסו ומכרה אותו לריאל מדריד, החליט אלכס פרגוסון שהגיע הזמן לפתיחת המלחמה הפסיכולוגית השנתית שלו נגד הקבוצה של רפא בניטז. מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ציין כי עזיבתו של הבאסקי לא תחליש משמעותית את ליברפול, אך הבהיר לכל מי שתהה כי הוא לא ממש סופר את יריבתם המושבעת של השדים האדומים.

"ליברפול נתנה את העונה הטובה ביותר שלה ב-20 השנה האחרונה אשתקד", אמר פרגוסון. "היא סיימה עם 86 נקודות ועדיין הייתה רחוקה ארבע נקודות מהאליפות. יהיה להם קשה לשחזר את ההישג הזה, ובטח לשפר אותו. קבוצות ילמדו אותם השנה".

אז מי תתמודד עם אלופת הפרמיירליג בשלוש השנים האחרונות על הכתר לדעתו של פרגי? "חייבים להודות שצ'לסי תהיה היריבה העיקרית שלנו", הוא אמר. "אנצ'לוטי ישנה את הסגנון בו הם משחקים, יש לו גמישות רבה וחוד מצוין עם דרוגבה ואנלקה. הם ישחקו כמו מילאן, בדרך בה אנצ'לוטי זכה פעמיים בליגת האלופות, והיה צריך לזכות בפעם השלישית כי אסור היה למילאן של 2005 להפסיד לליברפול בגמר".

סר אלכס אף הצהיר פעם נוספת כי הוא לא מודאג מעזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו: "ידענו שלא נוכל להחליף את השחקן הטוב בעולם, ובחרנו בדרך אחרת. אנשים לא העריכו מספיק את היכולת שלנו לשפר שחקנים שכבר בסגל שלנו. אנחנו מצפים להרבה העונה מג'וני אוונס, דני וולבק, דרון גיבסון, פדריקו מאקדה והאחים דה סילבה. בנוסף, נאני ואנדרסון כבר הראו דברים מבטיחים וגם הם יכולים להשתפר".

הבוקר (רביעי) שמע פרגוסון חדשות רעות בעניין אדווין ואן דר סאר, שנפצע במהלך דו קרב הפנדלים מול באיירן מינכן בגמר טורניר אאודי בשבוע שעבר. בדיקה שעבר השוער ההולנדי בן ה-38 גילתה כי הוא סובל משבר באצבע בידו השמאלית, שישבית אותו לתקופה של שמונה שבועות. המשמעות עבור יונייטד היא שכבר במשחק גביע הצדקה מול צ'לסי ביום ראשון יעמוד בן פוסטר הלא מנוסה בין הקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully