וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הובסה ע"י הולנד במשחק אימון

4.8.2009 / 22:58

שחקני הנבחרת פתחו ברגל שמאל את ההכנות לאליפות אירופה עם תבוסה 96:74 להולנד. שרף: "צריכים ללמוד מזה ולהשתפר"

נבחרת ישראל בכדורסל פתחה הערב (שלישי) את משחקי האימון לקראת אליפות אירופה 2009 שתיערך בפולין עם תבוסה 96:74 לנבחרת הולנד, אותה מאמן הישראלי גדי קידר, ולה היה זה משחק אימון שישי עד כה. לפני הנסיעה התייחסו ראשי הנבחרת למשחקי האימון וציינו כי היכולת יותר חשובה מהתוצאה, ובמשחק שנערך תחת דלתיים סגורות הציגה ישראל מחצית ראשונה טובה ומחצית הרבה פחות מרשימה. צביקה שרף ושחקניו יפגשו את ההולנדים למשחק נוסף ביום ראשון הקרוב, כשבשבת תשחק הנבחרת מול גרמניה.

ישראל פתחה את המשחק בצורה טובה וירדה לסיום הרבע עם יתרון 21:27, כשגם יניב גרין, שהיה בספק למשחק, קיבל דקות. ברבע השני נכנסו ההולנדים למשחק, אך ישראל הצליחה לשמור על היתרון המינימלי, וירדה לחדרי ההלבשה עם יתרון 43:44. ההולנדים פתחו מצוין מול הרכב מחליפים ישראלי במחצית השניה ועלו ל-58:72 בסוף הרבע השלישי. ברבע האחרון ניסתה ישראל לחזור, אך ההולנדים המשיכו בשלהם בדרך לניצחון 74:96.

קלעו לישראל: יותם הלפרין 9, יוגב אוחיון, משה מזרחי, עידו קוז'יקרו ויניב גרין 7 כל אחד, גל מקל, עמית תמיר וטל בורשטיין 6 כל אחד, גיא פניני 5, אלישי כדיר וליאור אליהו 4, יובל נעימי 3, רביב לימונד 2 ורוברט רותבארט 1. הרבו להולנד: ארווין סלגטר 18, פיטר ואן פסנן 16.

מאמן הנבחרת, צביקה שרף, לא התרגש מהתוצאה הסופית: "זה היה משחק אימון ראשון שלנו. במחצית השנייה היינו מתחת לכל ביקורת. אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהמשיך לעבוד על הדברים שבהם אנחנו צריכים להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully