וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אלופות: השוער כבש, ספורטינג עלתה

רוי פטריסיו כבש עמוק בתוספת הזמן כדי להעניק לקבוצתו 1:1 נגד טוונטה והעפלה בזכות שער חוץ. גם פנאתינייקוס בפלייאוף

מכבי חיפה לא הייתה הקבוצה היחידה שעלתה הערב לשלב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות, מרחק נגיעה משלב הבתים. ארבעה משחקים נוספים נערכו או נערכים ברחבי היבשת וגם שם ישנן צוהלות מחד ומאוכזבות מאידך.

טוונטה - ספורטינג ליסבון 1:1 (1:1 בסיכום המשחקים, ספורטינג עלתה בזכות שער חוץ)

ספורטינג העדיפה על הנייר החמיצה פנדל ולא הצליחה לכבוש במשחק הקודם מול יריבה ששיחקה דקות ארוכות ב-10 שחקנים והיום כמעט שילמה בריבית דריבית, אבל הפעם הדרמה הלכה בכיוון שלה. דגלאס הברזילאי העלה את סגנית אלופת הארדביסי ליתרון כבר בדקה השנייה וההולנדים הצליחו להחזיק ב-0:1 דקות ארוכות, אבל אז הגיע רוי פטריסיו השוער, שעלה לעזרת ההתקפה וכבש שוויון יקר בדקה ה-95, למגינת ליבם של סטיב מקלארן ובחוריו.


פנאתינייקוס - ספרטה פראג 0:3 (3:4 לפנאתינייקוס בסיכום המשחקים)

כשהיא בפיגור 3:1 מהמשחק הראשון בצ'כיה, פאו הייתה חייבת שער מהיר, אבל למרות שכבשה את הראשון רק בדקה ה-45 מרגלי יוסו סארייגי, היא עלתה שלב. קוסטאס קאצוראניס הכפיל 9 דקות בתוך המחצית השנייה ודימטריס סלפינגידיס חתם בדקה ה-89 כדי להשכיח את ההפסד לפני שבוע. הנק טן קאטה יכול לנשום לרווחה ולהתחיל להתכונן לעונה כהלכה.

סיבאספור - אנדרלכט 1:3 (3:6 לאנדרלכט בסיכום המשחקים)

הסגנית הטורקית הגיעה למשחק לפרוטוקול בלבד אחרי תבוסת 5:0 במשחק הראשון, אבל צמד של ארסן מרטין בדקה ה-12 ושל יאניק קמאנאן בדקה ה-19 בפנדל, גרמו למקומיים להאמין באפשרות למהפך בלתי ייאמן. אלא ששער של יילה ואן דאם בדקה ה-34 החזיר את ההתמודדות הזו למציאות. מוסא איידין עוד כבש את השלישי של סיבאס בדקה ה-58, אבל זה גם היה אקורד הסיום של קבוצתו בליגת האלופות העונה.


דינמו זאגרב - רד בול זלצבורג 2:1 (2:3 לזלצבורג בסיכום המשחקים)

הקרואטים חזרו מאוסטריה עם תוצאת 1:1 טובה מאוד, אבל כשלו להשלים את העבודה דווקא במקסימיר הביתי. דושאן סבנטו כבש עבור רד בול בדקה ה-33, אבל הקבוצה הביתית פתחה היטב את המחצית השנייה והשוותה מרגלי דימיטריס פפאדופולוס היווני בדקה ה-47. עם זאת, המילה האחרונה הייתה שייכת לאוסטרים ולרובין נליסה ההולנדי, שכבש שער ניצחון יקר 7 דקות לסיום המשחק והעלה את קבוצתו לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully