וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה מתחילים עונה ב-NBA

הליגה פרסמה את לוח המשחקים לעונה הקרובה, אותה יפתחו בוסטון וקליבלנד בדו-קרב מרתק. הלייקרס יפגשו את הקליפרס

ליגת ה-NBA פרסמה הערב (שלישי) את סדר המשחקים לקראת עונת 2009/2010 המתקרבת, וחובבי ליגת הכדורסל הטובה בעולם לא היו יכולים לייחל למפגשים רבים מעניינים יותר מאלה שקיבלנו בערב הפתיחה. ב-27 באוקטובר תארח קליבלנד המחודשת, עם שאקיל אוניל, את בוסטון סלטיקס הגדולה, במפגש מרתק בין שתי אימפריות מזרחיות שרוצות לשוב למרכז הבמה.

מיד לאחר מכן יקבלו קובי בריאנט וחבריו את טבעות האליפות באולם הביתי, כשיארחו בסטייפלס סנטר את היריבה העירונית, הלוס אנג'לס קליפרס, בה יערוך בלייק גריפין הופעת בכורה רשמית. הקבוצות שישלימו את ערב הבכורה של העונה הן וושינגטון, שתצא לדאלאס, ויוסטון, שתתארח בפורטלנד.

שאר הקבוצות יפתחו את העונה למחרת, ב-28 באוקטובר, כשאורלנדו תארח את פילדלפיה, בעוד סן אנטוניו תארח את ניו אורלינס למשחק מרתק נוסף. עמרי כספי יערוך את הבכורה שלו בליגה במדי סקרמנטו באותו ערב, כשהקינגס ייצאו לאוקלהומה סיטי הצעירה. לאחר מכן ימשיכו הקינגס לשני משחקי חוץ נוספים, בניו אורלינס ובסן אנטוניו. משחק הבית הראשון של הקבוצה ייערך ב-2 בנובמבר, אז תארח הקבוצה את ממפיס.

ואיך אפשר, כמובן, בלי המפגש המסורתי של קובי בריאנט ושאקיל אוניל בחג המולד. זו תהיה הפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות שהשניים יפגשו ביום החג, הפעם כאשר קליבלנד תתארח אצל הלייקרס, כאשר בוסטון ואורלנדו, ניו יורק ומיאמי ודנבר ופורטלנד ישלימו ערב חג מולד חלומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully