וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קוז'יקרו צפוי להמשיך במכבי חיפה

4.8.2009 / 19:51

אחרי שכבר החתימו את משה מזרחי ודבון ג'פרסון, צפוי גם קפטן סגנית האלופה להישאר בקבוצה של אבי אשכנזי בעונה הבאה

מכבי חיפה צפויה לסכם בימים הקרובים עם קפטן הקבוצה מהעונה שעברה, עידו קוז'יקרו, את תנאיו לעונה הבאה. בין הצדדים מתקיימים שיחות מזה זמן רב, כשבמהלך התקופה אף היה נראה כי קיים סיכוי שקוז'יקרו לא ימשיך, אך בימים האחרונים התקרבו הצדדים והחתימה צפויה בימים הקרובים.

קוזי'קרו יהיה השחקן השלישי שממשיך בקבוצה אחרי דבון ג'פרסון ומשה מזרחי, ויצטרף לג'ייסון ריץ' שחתם אמש. נציג מכבי חיפה במנהלת הליגה, עו"ד טל אבריאל, מסר בתגובה: "שני הצדדים אכן מעונינים בהמשך הקשר. מתקיים מו"מ מתקדם. אנו נודיע כשיהיה משהו רשמי להודיע".

קוזי'קרו (31, 2.02), יליד הישוב בית הלל, גדל במחלקת הנוער של הפועל גליל עליון ופרץ כששיחק בנבחרת העתודה בשנת 1998. אחרי כמה עונות טובות בגליל עבר להפועל ירושלים בתחילת עונת 2003/4, כשאת העונה הוא מסיים עם גביע יול"ב, שמהווה למעשה התואר היחיד שהוא לקח במהלך הקריירה שלו.

אחרי שלוש עונות בירושלים עבר קוז'יקרו לעירוני נהריה שם היה השחקן המוביל בקבוצה אך לא הצליח להוביל את הקבוצה להישגים. הקיץ חתם בחיפה, שבתור הקפטן של הקבוצה הפסיד בגמר הפלייאוף ובגמר הגביע עם ממוצעים של 10.2 נקודות ו-6.6 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully