וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו ליונס חתם בהפועל ירושלים

4.8.2009 / 18:40

למרות הקיצוץ המשמעותי שמסתמן בתקציב, החתימה הקבוצה של גיא גודס את הפורוורד האמריקאי (2.06), בוגר מכללת מיזורי

הפועל ירושלים ביצעה הערב (שלישי) החתמה ראשונה לעונת 2009/2010, כשסגרה עם הפורוורד האמריקאי ליאו ליונס. לאחר שמאמן האדומים, גיא גודס, התרשם מהשחקן בליגת הקיץ בלאס וגאס, ניהלה הקבוצה מגעים עם השחקן בשבועיים האחרונים, ולאחר שליונס הבהיר כי הוא מעדיף את ההצעה של ירושלים על פני הצעות מאיטליה ויוון, הוא חתם בקבוצה. האמריקאי סיכם את תנאיו וחתם על החוזה לאחר ששוחח עם רוג'ר מייסון ו-וויל בליילוק, שסיפרו לו על המועדון ועל הקהל של הקבוצה.

ליונס מצטרף ליובל נעימי בסגל של ירושלים, כאשר בימים הקרובים צפויה הקבוצה לנסות להחתים שחקנים נוספים, כשעל הכוונת נמצאים עמית בן דוד, אורי קוקיה ויוגב אוחיון.

ליונס (22, 2.06) הוא פורוורד אמריקאי, בוגר מכללת מיזורי, שניסה את מזלו בדראפט ה-NBA האחרון אך לא הצליח להיבחר בו או לקבל חוזה בליגה הטובה בעולם. הוא נחשב לשחקן התקפי טוב מאוד עם התמצאות טובה מתחת לסלים. ליונס ניסה את מזלו כבר בדראפט 2008, בעקבות עונה שלישית טובה במכללות שבה רשם 13.1 נקודות ו-5.7 ריבאונדים, אך ברגע האחרון משך את שמו. בעונתו האחרונה במדי מכללת מיזורי רשם השחקן 14.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully