וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "אטו היה סיוט עבורי"

שוערה של ריאל מדריד לא הסתיר את שמחתו מכך שהחלוץ הקמרוני עזב את ברצלונה, והוסיף: "אנחנו מכוונים לעבר הטרבל"

הטרייד בין ברצלונה לאינטר בו החליפו סמואל אטו וזלאטן איברהימוביץ' קבוצות, השאיר לא מעט אוהדי ברצלונה מבולבלים ועם געגוע אמיתי לחלוץ הקמרוני המצטיין. מי שלא ממש חש כמותם הוא שוערה של ריאל מדריד, איקר קסיאס. "אני שמח שאטו הלך, עבורי כשוער הוא היה סיוט", אמר סאן איקר, שבמהלך הקריירה ספג לא מעט שערים מרגלי אטו, עוד כשהקמרוני שיחק במאיורקה. "אטו ואיברהימוביץ' הם שני שחקנים גדולים ואני בטוח שהשבדי יעזור לברצלונה להמשיך את מה שעשו בעונה הקודמת".

השוער התייחס גם למצבו של המגן הימני מיצ'ל סלגאדו, שעל פי דיווחים כבר שוחרר מהבלאנקוס. "שום דבר עוד לא הוכרז. סלגאדו לא אמר לנו כלום והמועדון עוד לא פירסם הצהרה בנושא. אם הוא יעזוב אנו נודה לו על כל מה שעשה עבור המועדון במהלך שנותיו איתנו".

גם בלי סלגאדו, קסיאס בטוח שלריאל מדריד העונה יש את האופציה לחקות את עונת השיא של ברצלונה ולכוון לעבר שלושה תארים. "הנשיא פלורנטינו פרז יצר קבוצה תחרותית ושיקמנו את כבודנו. הבאנו שחקנים מצוינים שמתווספים לשחקני בית ובהחלט אפשר לנסות לזכות בשלושת התארים. יש לנו את כל הזמן להתכונן כראוי כי לצערי אנחנו לא משתתפים בסופר קאפ הספרדי או האירופי. אני מקווה שהחיבור יגיע עוד לפני כן, אבל עד סוף אוקטובר הקבוצה כבר תציג את יכולתה האמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully