וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "בבית אנחנו לא אמורים להפסיד לישראל"

רפאל נדאל מתכונן לחזרה למגרשים, לא חושש מהמפגש מול ישראל בגביע דייויס, ומחמיא לפדרר: "הגדול בדורנו"

רפאל נדאל חוזר. אחרי שהצהיר כי הוא ינסה להגן על תוארו בטורניר מונטריאול, שייפתח בשבת הקרובה, הטניסאי הספרדי מצהיר שבקרוב יסתער גם על המקום הראשון בעולם, שאיבד לרוג'ר פדרר, וגם מתייחס למפגש של הספרדים מול ישראל בחצי גמר גביע דייויס.

"אני עדיין לא יודע אם אני חוזר במאה אחוז כושר, אבל את זה אפשר יהיה לדעת רק כשאתחיל לשחק", יודע נדאל, "התאמנתי קשה מאוד, השתפרתי עם הזמן ואני שוב מאמין ביכולת שלי, כך שאם אגיע למגרש ואפסיד - האכזבה שלי תהיה קטנה. אבל אני מקווה שזה לא יקרה".

כשנשאל לגבי תזמון החזרה שלו למגרים, אמר נדאל: "רק אתמול קיבלתי את ההחלטה, כי אני רוצה להיות בטוח. נכון, אני עלול להיפצע, אבל עכשיו זה הזמן לנסות".

נדאל התייחס לסיכויים של הספרדים מול ישראל בחצי גמר גביע דייויס, ולא נראה שהפנומן חושש מהכושר הטוב של דודי סלע והראל לוי: "בואו נהיה ריאלים - אנחנו לא אמורים להפסיד לישראל בבית. כמובן שנצטרך להיות זהירים ולהתייחס לכל משחק ברצינות, אבל בסופו של דבר לנצח". כשנשאל אם יש מקום לנבחרת הדייויס ביומן שלו, ענה נדאל: "תמיד יש לי זמן לדייויס. אני מרגיש נפלא כשאני משחק בבית במדי הנבחרת, זה נהדר לשחק מול הקהל שלך".

הטניסאי ממיורקה הפסיד את המקום הראשון בעולם לרוג'ר פדרר, אחרי שהשווייצרי זכה בשני טורנירי הגראנד סלאם האחרונים (רולאן גארוס ו-ווימבלדון), שבשנה שעברה זכה בהם נדאל. "מאוד אהבתי להיות במקום הראשון בעולם, במיוחד אחרי שנים שבהם הייתי במקום השני, אבל לא זאת הייתה המטרה שלי בקריירה", סיפר נדאל, "יותר היה חשוב לי לזכות בטורנירים כמו ווימבלדון, וזה באמת היה הגשמת חלום. הייתי הרבה יותר שמח כשזכיתי בטורנירים גדולים מאשר כשהייתי ראשון בעולם".

על ההפסד לסודרלינג ברולאן גארוס: "לא יודע אם הוא היה הקשה בקריירה שלי, אבל הוא בהחלט כאב, בגלל הרבה דברים, כמו ההדחה מהטורניר והכאבים בברכיים שמהם סבלתי תקופה ממושכת, שהפכו את החודשים הללו לקשים מבחינה מנטלית. כשהכל קורה בבת אחת, זה קשה".

כשנשאל לגבי יריבו הגדול רוג'ר פדרר, החמיא נדאל לאלוף: "הוא הטניסאי הגדול בתקופת החיים שלי, זה בטוח. אם אני אוכל יום אחד להגיע ל-15 תארי גראנד סלאם? לא כרגע, לא". נדאל אף מספר כי גם כשנולדו לשוויצרי התאומות וגם כשזכה בווימבלדון ובפאריס, נדאל שלח לו איחולים וברכות ב-SMS. "בכל שלוש הפעמים הוא החזיר לי תודה", אמר נדאל.

"היה לי לא קל לשבת על הכורסה כל כך הרבה זמן במהלך הפציעה, כי אני אדם אקטיבי", סיפר נדאל, "למזלי, ראיתי הרבה ספטרטאים ספרדים מנצחים בתקופה הזו, כמו פאו גאסול ב-NBA, קונטאדור בטור והנציגים שלנו באליפות העולם בשחייה".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully