וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסה מתאושש: "לא זוכר כלום. הכל שחור”

פליפה מאסה מתאושש בברזיל, ומגלה שאינו זוכר את התאונה: ”הרופאים סיפרו לי מה קרה”. על שומאכר: ”הבחירה הנכונה”

רויטרס

וידאו: רויטרס

ממשיכים לחכות

נהגה הפצוע של פרארי פליפה מאסה נחת הלילה (שלישי) במולדתו ברזיל אחרי התאונה שעבר לפני כעשרה ימים בהונגריה, ושוב סיפר על רצונו לשוב לעולם המירוצים. הנהג בן ה-28, שסובל משבר בגולגולתו, כבר לא נעזר בכיסא גלגלים ונכנס בכוחות עצמו לבית החולים בסאו פאולו, שם ימשיך לעבור בדיקות וטיפולים רפואיים.

"הייתי רוצה להחלים כמה שיותר מהר כדי לחזור למקומי מאחורי ההגה של פרארי, אבל אני יודע שזה ייקח עוד זמן", אמר מאסה, שגילה כי אינו זוכר כמעט כלום מהתאונה שאירעה ב-25 ביולי.

"זה מאוד מוזר", סיפר הברזילאי, "אני יודע בדיוק מה קרה, שקפיץ מהרכב של של באריקלו התעופף ופגע לי בקסדה, אבל כשזה קרה לא הרגשתי כלום.

"רק אחרי זה סיפרו לי שאיבדתי את ההכרה ברגע שזה פגע לי בקסדה, ושנתקלתי במחסום, ויומיים אחרי זה פשוט התעוררתי בבית חולים. אני לא זוכר כלום ממה שקרה, הרופאים היו צריכים להסביר לי הכל. הדבר האחרון שאני זוכר זה שהייתי מאחורי באריקלו, בסיום ההקפה האחרונה שלי ב-Q2, ומאז כלום, הכל ריק".

מאסה אף התייחס למחליפו המפתיע, מיכאל שומאכר, שימלא את מקומו בפרארי, והברזילאי בטוח שהגרמני יעשה זאת בצורה טובה. "הוא יודע איך לנצח, הוא יודע איך לנהוג, והוא פשוט דמות נהדרת", אמר מאסה, "הוא הבחירה הכי נכונה שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully