וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר העפילה לסיבוב השני בלוס אנג'לס

הובילה 5:7, 1:4 על רודיונובה הרוסיה, שנאלצה לפרוש. בשלב הבא ממתינה פטרובה. וושינגטון: סלע מול יואיט בסיבוב השני

שחר פאר פתחה הלילה (בין שני לשלישי) ברגל ימין את טורניר לוס אנג'לס (משטח קשה, סך פרסים: 700 אלף דולר), לאחר ניצחון חלק בשתי מערכות על אנסטסיה רודיונובה הרוסיה (134 בעולם). השתיים נפגשו עד הערב פעם אחת, גם אז ניצחה הישראלית. הערב, ניצלה פאר 4 נקודות שבירה במערכה הראשונה כדי לנצח בסופה 5:7. הישראלית דהרה על גבי המומנטום גם במערכה השניה, אלא שבמצב של 1:4 לזכותה החליטה הרוסיה לפרוש עקב פציעה, ופאר העפילה לסיבוב השני.

בשלב הבא תפגוש הישראלית רוסיה נוספת, נדיה פטרובה, המדורגת חמישית בטורניר, שהעפילה לסיבוב השני באופן אוטומטי. המדורגות הבכירות בטורניר מלבד פטרובה הן דינארה סאפינה, ורה זבונרבה, ויקטוריה אזרנקה וקרוליין ווז'ניאקי, כשגם אנה איבנוביץ' ומריה שראפובה לוקחות חלק בתחרות. שראפובה עלתה שלב, אחרי שניצחה 0:6, 4:6 את הסלובקית ירמילה גרות'. האוקריאינית אלונה בונדרנקו ניצחה את האמריקאית מייגן שאוגנסי 6:3, 3:6, 3:6.

בצד השני של ארצות הברית נמצא המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע, שישחק נגד לייטון יואיט בסיבוב השני של טורניר וושינגטון (סך פרסים 1.4 מיליון דולר). האוסטרלי פתח ברגל ימין את עונת המשטחים הקשים כשהדיח מהתחרות את האמריקאי בן ה-20, דונאלד יאנג, עם ניצחון 5:7, 2:6.

זה היה משחקו הראשון של יואיט מאז הודח ברבע גמר טורניר ווימבלדון. "לא הגשתי טוב", אמר יואיט (42 בעולם) אחרי המשחק, "המשחק הראשון אחרי מנוחה הוא תמיד קשה". סלע, שמדורג 15 בטורניר, עלה ישירות לסיבוב השני ולמרות שיואיט לא מדורג, הרי שמדובר במשוכה גבוהה מאוד.

גם הרוסי מיכאיל יוז'ני עלה לסיבוב השני, אחרי שניצח את האמריקאי רוברט קנדריד 5:7, 6:3, 1:6. פיליפ פטשנר הגרמני ניצח את הרוסי טימורז גבאשווילי 6:4, 3:6, 4:6. אנדי רודיק, שמדורג ראשון בטורניר וזכה בו בעבר שלוש פעמים, יפתח את משחקו ביום רביעי נגד המנצח בין בנג'מן בקר הגרמני לרובי ג'ינפרי האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully