וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר: "אנחנו עדיין מנסים לקרוא אחד את השני"

3.8.2009 / 23:41

נבחרת ישראל תתמודד מול נבחרת הולנד, כאשר חמישה שחקנים יערכו הופעות בכורה. נעימי: "שמח שהרגע הזה הגיע"

נבחרת ישראל נחתה היום (שני) באמסטרדם והמשיכה באוטובוס לעיר אלמרי שם תערוך מחר (20:30) משחק אימון מול נבחרת הולנד אותה מאמן גדי קידר. הנבחרת ערכה היום אימון לפני המשחק כששאלת הכשירות של יניב גרין לקראת ההתמודדות עדיין לא נפתרה ורק סמוך למשחק יוחלט האם וכמה ישחק גרין. מלבד גרין, יתר שחקני הסגל כשירים והמאמן צביקה שרף יחלק את הדקות בין רוב שחקני הסגל, כשלחמישה שחקנים צפוי המשחק להיות הראשון במדי הנבחרת.

"בסך הכל האווירה טובה מאוד בנבחרת", אמר מהולנד אלישי כדיר, שחתם היום לעונה נוספת בגלבוע/גליל, "אנחנו עדיין מנסים לקרוא אחד את השני ולהתחבר ובשביל זה יש את מחנה האימון. מבחינה אישית אני מרגיש טוב מאוד, אני חושב שאני מגיע בכושר טוב ומחכה להזדמנות לתרום". הגארד יובל נעימי, לו המשחק יהיה גם הראשון במדים הלאומיים הוסיף: "זו הרגשה מצויינת. חיכיתי לרגע הזה ואני שמח שהוא הגיע".

לקראת אליפות אירופה קיים מאבק על עמדת הגארדים אך גם על עמדת הגבוהים המסייעים, כשכדיר נאבק על שני מקומות ביחד עם רוברט רותבארט, אורי קוקיה ועמית תמיר: "אני חושב לכל אחד ואחד מה-16 שחקנים יש סיכוי להכנס לסגל אבל צריך לתת קבלות ולעבוד קשה ולהראות שמגיע לך ושאתה יכול לתרום. בסך הכל אני חושב שאם אמשיך לעבוד קשה באימונים ולתרום בחלקים שהנבחרת צריכה אותי אז יש לי סיכוי להכנס לסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully