וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתקן את המעוות

אחרי פרשת גטבורג, הפועל ת"א תנסה להשלים את העבודה מול אותה קבוצה שגרמה לה למבוכה, ולא בגלל הכדורגל. זה אפשרי? נראה שכן

משחק מספר 58: הפועל תל אביב - גטבורג (שבדיה) 1.6, 3.2, 4.2

אחרי פרשת גטבורג, שעדיין לא ממש הסתיימה סופית, הפועל תל אביב יודעת שהיא חייבת להשלים את המשימה ולעשות צעד נוסף לעבר שלב הבתים בליגה האירופית. האדומים, שמלאי ניסיון במעמדים האירופים האלה, ינסו בעיקר שלא למעוד ויעשו הכל לא לספוג שער שעלול לפתוח את ההתמודדות מחדש. אז הנה עוד מבט על היריבה, שמגיעה מהליגה השבדית.

גטבורג היא אימפריה בכדורגל השבדי והקבוצה היחידה מסקנדינביה שזכתה בגביע אופ"א (1982 ו-1987). המועדון עמוס התארים זכה ב-18 אליפויות (האחרונה ב-2007) וחמישה גביעים (האחרון ב-2008), אך העשור האחרון היה קשה עבור "המלאכים", שזכו רק בשני תארים.

את העונה שעברה סיימה גטבורג במקום השלישי, אך איבדה בפגרה את שני מלכי השערים שלה, פונטוס וורנבלום, שחתם באלקמאר ההולנדית, ויונאס וולרסטדט, שחתם בסנדסבאל המקומית. השניים כבשו אשתקד שמונה שערים כל אחד. היתרון הגדול של גטבורג הוא שהקבוצה נמצאת כבר בעיצומה של העונה. הליגה השבדית מצויה במחזור ה-14 וגטבורג מוליכה את הטבלה עם 28 נקודות והפרש שערים מצוין של 9:24. החלוץ טוביאס היסן בן ה-27 כבש העונה כבר תשעה שערים.

מבט אל הסגל של גטבורג, אותה מאמנים במשותף סטפן רן (43) ויונאס אולסון (39), שניהם שחקני עבר מפוארים של המועדון, מלמד על מספר שמות מעניינים. רגנאר סיגורסון, שחקן ההגנה האיסלנדי הבינלאומי, אדם יוהאנסון, מגנה השמאלי של נבחרת שבדיה, וגם חלוץ הנבחרת היסן. כמו כן בסגל נמצאים שני שחקני הנבחרת הצעירה שמתמודדת מול ישראל: הקשר גוסטב סוונסון והחלוץ רובין סודר. גטבורג משחקת באצטדיון גמלה אולבי בעיר, שנבנה במיוחד עבור אליפות אירופה לנבחרות צעירות. האצטדיון מכיל 18 אלף מקומות.

ההימור שלנו הוא שהפועל תל אביב תשלים את המשימה ותזכה בניצחון ביתי. ההימור: 1, היחס: 1.6

מיכאל זנדברג שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
ברגליים שלו להשלים את המשימה. זנדברג/יותם רונן
  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully